Ota mukava asento, valmistaudu uusien ajatusten äärelle.

Guest User Guest User

Älä hae pikavoittoja ulkoistamalla

Riippumatta siitä mikä yrityksen asiakaspalvelun tilanne ja tavoite on ei ulkoistus ratkaise taustalla olevaa haastetta yhdessä yössä tai kuukaudessa. Asiakaspalvelun ulkoistus ei ole ihmelääke eikä tie pikavoittoihin.

Lue lisää
Guest User Guest User

Miksi kysyä asioita, jotka jo tiedetään?

“Sitä saat mitä mittaat. Klisee, vanha juttu, totuus, valhe? Varmaa kaikkea tuota. Mutta kun puhutaan asiakaskokemuksesta, niin en pääse irti ajatuksesta, että mittaamalla saadaan selville vain osa totuudesta ja sekin tieto tulee jälkikäteen”, kirjoittaa blogiinsa Marja Kortelainen. Lue ihmeessä lisää!

Lue lisää
Guest User Guest User

Asiakaskokemus on myös työntekijäkokemus

Asiakaskokemuksesta on viime vuosina puhuttu paljon. Se on varmasti kaikille meistä jo terminä tuttu ja siihen liittyvä toiminnan kehittäminen löytyy liki jokaisen organisaation strategiakalvoilta.

Lue lisää