Moment Home™

Asumisen asiakaspalvelua ratkaisevilla hetkillä.

Aivan kuten useat muutkin toimialat, myös asuminen on entistä enemmän palveluihin nojaavaa kuin koskaan aiemmin. Erilaisia asumisen peruspalveluita sekä lisäratkaisuja tuotetaan useiden toimijoiden toimesta, ja kokonaisuudet rakennetaan aina asujien yksilölliset tarpeet huomioiden.

Taloyhtiöistä on muodostunut palveluiden keskittymiä. Mitä enemmän on palveluita käytössä, sen enemmän syntyy tilanteita, joissa tarvitaan asiakaspalvelua ja käyttöapuja.

Moment Flow™ -palvelukokonaisuus on kehitetty juuri näitä asiakastarpeita vastaamaan.

Asiakaspalvelua sinne, mikä on meille tärkein

Koti on meille poikkeuksetta rakkain ja tärkein paikka maailmassa. Ei ole yhdentekevää, kenen kanssa ja miten hoidamme kotiimme liittyviä asioita ja palveluita. Tämän päivän asumiseen liittyy monia palveluita, joiden kanssa syntyy tilanteita, missä omat tiedot ja taidot eivät enää riitäkään.

Hälytysjärjestelmät, talotekniikkaan liittyvät asiat, vuokrien laskutukseen liittyvät seikat sekä vaikkapa siihen kodin vaihtoon liittyvät tarpeet ovat arkipäivää meille.

Kovin monesti näitä asioita yhdistää asioiden selvittämisen pikainen tarve. Monesti kriittistä on myös saada asiakaspalvelu kiinni omien työaikojen ulkopuolella. Tällöin 24/7 asiakaspalvelun merkitys nousee omaan arvoonsa.

Palvelemme asumisen palveluiden asiakkaitamme ja asukkaita monikanavaisesti, 24/7. Palvelumme kattavat myös isännöintiin ja kiinteistön ylläpitoon liittyvät järjestelmätuet sekä service desk -palvelut.

Rakennetaan yhdessä moderniin asumiseen sopiva asiakaspalvelun kivijalka.

Asumisen asiakaspalvelun mahdollisuuksia

Millaisia ovat modernit asumisen palvelut, ja millaisia tarpeita ne asettavat asiakaspalvelun ammattilaisille? Oheisessa listassa olemme kuvanneet tärkeimmät kokonaisuudet, joiden parissa 24/7 asiakaskokemuksen varmistaminen on kriittistä.

1. Chat- ja Puhelintuki

  • Tarjoaa reaaliaikaisen tuen asukkaille heidän tarpeidensa mukaan, mukaan lukien häiriöilmoitukset, huoltopyynnöt ja yleiset tiedustelut.

2. Sähköposti- ja Viestintäpalvelut

  • Mahdollistaa asukkaiden lähettää yksityiskohtaisempia kyselyitä ja huoltopyyntöjä, jotka vaativat dokumentaatiota tai kuvallista materiaalia.

3. Älykodin tukipalvelut

  • Tarjoaa teknistä tukea ja neuvontaa älykodin laitteiden, kuten älylukkojen, valaistusjärjestelmien ja termostaattien käyttöön.

4. Verkkoportaalien hallinta

  • Ylläpitää ja tukee digitaalisia alustoja, jossa asukkaat voivat tehdä esimerkiksi huoltopyyntöjä, maksaa vuokria ja hallinnoida muita asumiseen liittyviä asioita.

5. Hätäpalvelut

  • Tarjoaa ympärivuorokautisen tuen hätätilanteissa, kuten vesivahingot, sähkökatkokset tai lukkojen avauspalvelut.

6. Muuttopalvelut

  • Neuvoo ja auttaa asukkaita muuttoprosessin aikana, tarjoten tietoa ja resursseja sujuvaan asettumiseen uuteen kotiin.

7. Asumisen tukipalvelut

  • Asumisen tukipalvelut ovat kriittisiä asukkaille, jotka asuvat vielä omillaan, mutta asuminen ja arjen toiminnot vaativat tahostettua tukea.

8. Vuokrasopimusneuvonta ja -tuki

  • Auttaa asukkaita ymmärtämään vuokrasopimuksensa ehdot ja tarjoaa neuvontaa vuokra-asumiseen liittyvissä kysymyksissä.

9. Valitus- ja palautekäsittely

  • Käsittelee asukkaiden valituksia ja palautetta nopeasti ja tehokkaasti, parantaen asukaskokemusta ja -tyytyväisyyttä.

10. Turvallisuusneuvonta ja -ohjeistukset

  • Tarjoaa ohjeita ja tukea asukkaiden turvallisuuden parantamiseksi, mukaan lukien paloturvallisuus, ensiapu ja henkilökohtaisen turvallisuuden vinkit, sekä vartiointiin liittyvät kysymykset ja tilanteet.

Nämä palvelut edistävät sujuvaa ja miellyttävää asumiskokemusta, vahvistavat asukkaiden turvallisuudentunnetta ja rakentavat positiivista yhteisöllisyyttä esimerkiksi taloyhtiöissä.

Moment Home™ - Palvelukokonaisuus

Aina 24/7

Varmistamme asiakkaidemme asiakkaiden saumattoman ja tehokkaan palvelun riippumatta kellonajasta eri aikavyöhykkeille. Varsinkin matkailun parissa nopea, luotettava ja saavutettava asiakaspalvelu voi tehdä ratkaisevan eron asiakastyytyväisyydessä.

Monikanavainen asiakaspalvelu

Palvelemme asiakkaidemme asiakkaita niissä kanavissa, missä he haluavat asioida. Asiakaspalvelumme kattaa puhelimen, sähköpostin, chatin, sosiaalisen median sekä pikaviestikanavat (WhatsApp). Valintamme omni channel contact center -järjestelmäksi on Genesys.

Takaisinsoittopalvelut

Takaisinsoittopalveluiden toteuttaminen vaatii resurssien riittävyyttä. Varmistamme, että asiakkaat saavat tarvitsemansa avun ilman turhia viiveitä. Näin parannamme asiakaspalvelun laatua ja kasvatamme asiakastyytyväisyyttä.

Myynnillisiä asiakaskohtaamisia

Asiakaspalvelu voi olla myös myynnillistä, ilman, että se tuntuu asiakkaasta tyrkyttämiseltä. Kun asiakaspalvelun pelikirja on kunnossa, ja ratkaistaan aitoja ongelmia, on myynnillisyys keino kasvattaa asiakastyytyväisyyttä, sekä parhaimmillaan se on myös asiakkuuden hoitoa.

Tietoturva ja varmistuspalvelut

GDPR-vaatimukset, yleistyneet tietomurrot ja mahdolliset väärinkäytökset ovat asettaneet viime vuosina täysin uudet vaatimukset datan käsittelylle. Data-arkkitehtuurimme, mm. private cloud -palveluineen vastaa näihin vaatimuksiin, ja olemme ISO-sertifioitu toimija.

Maksumuistutussoitot

Olemme onnistuneet varmistamaan asiakkaidemme kassavirtaa lyhentämällä maksuviiveitä maksumuistutussoitoilla. Asiakasyritys säästää tämän palvelun avulla huomattaviakin määriä normaalista perinnästä syntyvissä kustannuksissa.

Ratkaisevat erot

Moment Home™ -palvelukokonaisuus on rakennettu yhdessä alan toimijoiden kanssa, erityistarpeita kuunnellen. Moment Digital yhdistää Suomessa ainoana asiakaspalvelun toimijana ISO-sertifioidut asiakasdatan suojaamiseen dedikoidut järjestelmät, 24/7 asiakastuen sekä toimialalle erikoistuneet palvelutiimit.

Usein kysyttyä

  • Onnistuneen integroinnin takana on huolellisesti rakennetut asiakkaan sekä Moment Digitalin tiimien väliset kommunikointi- ja palautekanavat. Rakennamme yhteisen palvelukulttuurin tukemaan asiakkaan asiakaskokemuksen strategisia tavoitteita.

  • Olemme ISO-sertifioitu IT-järjestelmien toimittaja. Tarjoamme asiakkaillemme omissa konesaleissamme tuotettuja private cloud -palveluita, sekä toteutamme tiedonvarmistuspalveluita kaiken kokoisille asiakkaillemme.

  • Vastaamme päivittäin, 24/7 mm. asumisen toimialan asiakaspalvelusta. Autamme sekä asukkaita päivittäisten asioiden hoitamisessa, sekä teemme back offic -työtä.

Kiinnostuitko? Ollaan yhteydessä.

Kaikissa kaupallisissa asioissa voit olla yhteydessä myyntiin ja johtoomme. Löydät yhteystiedot helposti täältä.