
Ota mukava asento, valmistaudu uusien ajatusten äärelle.
Inspiraatiota asiakaskokemuksen kehittämiseen kiinteistöalalla
Millaisia odotuksia nuorilla on vuokra-asumisesta ja miten ne näkyvät kiinteistöalan asiakaskokemuksen kehittämisessä? Muun muassa tähän pureuduimme 14.3.2025 Aamun avaimet –tilaisuudessamme, jonne saimme vieraaksemme upean joukon kiinteistöalan ammattilaisia.
Help desk -yhteistyötä kriittisissä toimintaympäristöissä - Ascom
Ascom toimittaa järjestelmiä kriittisiin terveydenhuollon ympäristöihin, yksin työskenteleville sekä turvallisuusalan ja teollisen tuotannon tarpeisiin. Heidän asiakaspalvelunsa on asiakkaidensa tukena kellon ympäri nopeissa avuntarpeissa. Olemme toimineet Ascomin ykköstason help deskinä vuodesta 2013.
Eteenpäin katsovaa asiakaspalvelun kumppanuutta - LähiTapiola Palvelut
LähiTapiolan liikkumisen hätäpalvelu tarjoaa akuuttia apua asiakkaiden liikenteessä kokemiin haasteisiin. Asiakaspalveluun saa yhteyttä monikanavaisesti ympäri vuorokauden, vuoden jokaisena päivänä. Moment Digital on toiminut LähiTapiola Palveluiden kumppanina hätäpalvelussa vuodesta 2022.
Teknologian, asiakasarvon ja liiketoiminnan kehityksen äärellä
Uusi Chief Digital Officer Ilari Parkkinen kertoo ajatuksiaan siitä, mihin suuntaan digitalisaatio vie Moment Digitalia ja millaisten lasien läpi tulevaisuutta katselemme.
Asiakastyytyväisyyden tutkiminen outbound-kampanjoissa: Vinkit ja työkalut
Outbound-myynti on keskeinen osa kasvustrategiaa, mutta sen tehokkuuden mittaaminen ei rajoitu pelkästään myyntituloksiin. Yhä useampi yritys kiinnittää huomiota asiakastyytyväisyyteen, sillä positiivinen asiakaskokemus voi luoda pitkäaikaisia suhteita ja vahvistaa brändimielikuvaa.
Oikean asiakaspalvelukanavan valinta: Tunneäly asiakaskokemuksen parantajana
Asiakaspalvelu ei ole vain ongelmanratkaisua – se on myös asiakkaan tunteiden hallintaa. Kun asiakkaat ottavat yhteyttä yritykseen, he tuovat mukanaan monenlaisia tunteita, kuten turhautumista, kiirettä, epävarmuutta, jopa iloakin.
Asuminenkin on asiakaskokemus
Asumisen palvelut ovat jatkuvassa muutoksessa, mikä edellyttää innovatiivisia asiakaspalveluratkaisuja. Mitkä ovat tämän päivän ilmiöitä asumisessa ja miten niihin parhaiten asiakaspalvelussa vastataan?
Moderni Service Desk on olennainen osa asiakaskokemusta
Moderni service desk ei ainoastaan vastaa teknisiin kyselyihin, vaan tarjoaa kokonaisvaltaisen ja saumattoman asiakaskokemuksen.
Verkkokauppaan lisämyyntiä kontekstuaalisen suosittelun avulla
Verkkokaupan maailmassa asiakaspalvelu on paljon muutakin kuin pelkkää ongelmien ratkaisua. Se on mahdollisuus luoda arvoa sekä yritykselle että asiakkaalle.
Kuinka digitalisaatio muuttaa liikkumisen asiakaspalvelua
Liikkuminen ja kuljetus ovat aina olleet ihmiskunnan kehityksen keskiössä. Nykypäivän nopeatempoisessa maailmassa digitalisaation aalto on saavuttanut myös kuljetusalan, tuoden mukanaan merkittäviä muutoksia asiakaspalveluun.