Tiesitkö tämän IT-infran heikoimmasta lenkistä?

IT-infrastruktuurin jatkuvuus ja siitä huolehtiminen on kriittinen osa yrityksen liiketoimintaa. Monesti ajatellaan, että järjestelmien tekniset ominaisuudet ja varajärjestelyt ovat niitä, joilla määritellään yrityksen kyky selviytyä kriisistä. On olemassa eräs lenkki, joka sivuutetaan liian usein: asiantuntijoiden tavoitettavuus. Mikäli kaikki kaatuu, kuka tai ketkä ovat saatavilla korjaamaan tilanteen?

Moment Digitalin kehitysasiantuntija Antero Katajamäki kertoo, että tarpeisiin on olemassa järkevä ratkaisu: 

“Asiantuntijapäivystäjillämme on vähintään 10 vuoden kokemus IT-järjestelmien ylläpidosta. He ovat valmiita 24/7 vuoden jokaisena päivänä tarttumaan vikahälytykseen asiakkaan kanssa sovitulla vasteajalla.”

Asiantuntijoiden tavoitettavuus: jatkuvuuden kriittinen tekijä

Mikäli ongelmatilanteita varten laaditut tekniset varajärjestelyt eivät toimi suunnitellulla tavalla, yrityksen liiketoiminta voi pysähtyä kokonaan. Tällöin nopeasti tapahtuva IT-asiantuntijoiden tavoitettavuus on välttämätöntä.

Miten nopeasti asiantuntija saadaan paikalle ratkomaan ongelmia? Onko henkilöresursseja riittävästi? Ovatko tietotaito ja prosessit ajan tasalla? Tässä tilanteessa IT-infrastruktuurin heikoin lenkki monesti paljastuu: asiantuntijoiden valmiudet tarttua toimiin eivät välttämättä ole riittävällä tasolla. Vähintään kolmen tai neljän kriisitilanteessa oikealla tavalla toimivan IT-ammattilaisen tulisi olla tavoitettavissa vuorokauden ajasta riippumatta.

Aina valmiina ratkomaan IT-haasteita!

IT-asiantuntijapäivystyksemme on valmiina käärimään hihat akuutteihin tarpeisiin koska tahansa. Otamme kopin tilanteesta ja pystymme ratkaisemaan IT-järjestelmien monesti haastavia vikatilanteita ympäri vuorokauden, tunnin vasteajalla. Päivystyspalvelumme asiantuntijoilla on vähintään 10 vuoden kokemus järjestelmien suunnittelusta, toteutuksesta ja ylläpidosta.

Pystymme tarttumaan vikahälytykseen asiakkaan kanssa sovitulla vasteajalla. Asiantuntijapäivystys on meille tuttua jo 20 vuoden ajalta, ja valvontamme piirissä on satoja järjestelmiä.


Säästä kustannuksia ja varmista jatkuvuus

Ympärivuorokautisen päivystyksen järjestäminen sisäisesti voi olla kallista ja haastavaa. Asiantuntijoiden palkkaaminen, kouluttaminen ja kriisinhallintataitojen ylläpitäminen vaatii merkittäviä resursseja. On muistettava, että IT-järjestelmien ylläpito ei ole pelkästään reaktiivista, vaan myös proaktiivista työtä, joka vaatii kokemusta ja asiantuntemusta. Tiimimme on valmiina varmistamaan, että palveluamme hyödyntävän yrityksen IT-infrastruktuuri toimii ongelmitta.

“Asiantuntijapäivystyksen hankkimisesta palveluna on monia hyötyjä. Kustannussäästön lisäksi ulkopuoliset silmät löytävät usein palvelinympäristöstä kehityskohteita, joilla voidaan parantaa liiketoiminnan jatkuvuutta”, Katajamäki toteaa.

Asiantuntevien IT-asiantuntijoiden tavoitettavuus on kriittinen tekijä yrityksen IT-infrastruktuurin jatkuvuuden kannalta. Moment Digitalin asiantuntijapäivystys tarjoaa ratkaisut haasteisiin auttaen säästämään kustannuksissa liiketoiminnan jatkuvuudessa.

Ole yhteydessä, niin kerromme lisää ja vastaamme mahdollisiin lisäkysymyksiin!

Kehitysasiantuntija Antero Katajamäki

Puhelin: 020 7597 543
Email: antero.katajamaki@momentdigital.fi

Edellinen
Edellinen

Palvelunestohyökkäys on ikävä vieras

Seuraava
Seuraava

Pää pois pilvistä!