Teknologian, asiakasarvon ja liiketoiminnan kehityksen äärellä

“Olen Ilari Parkkinen ja toimin Moment Digitalin uutena Chief Digital Officerina. Minulla on yli 20 vuoden kokemus asiakaskeskeisestä kehittämisestä, joista viimeisen vuosikymmenen olen keskittynyt kansainvälisten digitaalisten strategioiden ja muutoshankkeiden läpivientiin. Nyt minulla on ilo liittyä Moment Digitaliin, juuri kun yritys on valmis siirtymään seuraavaan kehitysvaiheeseensa.”

“Moment Digitalissa minua inspiroivat erityisesti kaksi asiaa: yrityksen pitkäjänteinen valmistautuminen muutokseen sekä se, miten teknologia tulee mullistamaan liiketoiminnan lähivuosina. Yritykset, jotka ovat avoimia muutokselle, valmiita kokeilemaan uutta ja keskittyvät asiakkaiden arvoon, tulevat ottamaan suuria kehitysaskeleita.

Ensimmäisenä työpäivänäni kuulin innostavan esimerkin henkilöstön osallistumisesta: hiljattain henkilöstölle tehdyn kyselyn vastausprosentti oli huimat 50 %, ja kehitysideoita kertyi reilusti enemmän kuin yrityksessä on työntekijöitä. Erityisen vaikuttavaa oli se, että ideat sisälsivät tasapainoisen yhdistelmän konkreettisia, nopeasti toteutettavia parannuksia sekä rohkeita, kunnianhimoisia innovaatioita. Urani aikana olen huomannut, että työntekijätutkimukset kertovat paljon yrityksen valmiudesta muutokseen: Pystytäänkö antamaan selkeää ja jäsenneltyä palautetta, ja uskalletaanko samalla unelmoida?

Tuleva muutos tulee olemaan merkittävä erityisesti siinä, miten kehittämisessä otetaan asiakas huomioon jokaisessa vaiheessa. Tavoitteenamme on luoda uutta arvoa asiakkaille ja samalla rakentaa Moment Digitalille uudenlaisia liiketoimintamalleja. Kehityksen vauhti tulee olemaan nopeampi kuin koskaan, koska uudet teknologiat mahdollistavat nopeamman käyttöönoton ja välittömän arvon luomisen. Strategiamme ytimessä on edelleen ihmiskeskeisyys: haluamme vapauttaa työntekijöidemme aikaa ja resursseja luovaan ja arvoa tuottavaan työhön.

Odotan innolla yhteistyötä työntekijöiden, kumppaneiden ja asiakkaiden kanssa digitaalisen strategian ja tulevaisuuden rakentamisessa. Meillä on upea tilaisuus edistää teknologian, asiakasarvon ja liiketoiminnan kehitystä yhdessä.”

Terveisin,
Ilari Parkkinen
Chief Digital Officer
Moment Digital

Seuraava
Seuraava

Asiakastyytyväisyyden tutkiminen outbound-kampanjoissa: Vinkit ja työkalut