Osaava Service Desk asiakas-kokemuksesi parantamiseen
Jotta asiakkaasi saavat parasta mahdollista palvelua, käytössäsi olevien järjestelmien täytyy tukea tiimiesi päivittäistyötä. Service Desk -tiimimme pitävät liiketoiminnan tärkeät järjestelmät pyörimässä - mutkattomana osana toimintaasi. Tutustu osaavaan käyttäjätukeemme!
Kuinka service desk tukee laadukkaan asiakaskokemuksen johtamista?
Service desk on parhaimillaan koko organisaation strateginen kumppani, joka tukee liiketoiminnan tavoitteiden toteutumista. Lupaamme pitää laadukkaasta asiakaskokemuksesta huolta kanssanne seuraavin tavoin.
Käyttäjätukemme kääntää ihmisten tarpeet teknologian mahdollisuuksiksi
Osaava service deskimme huolehtii puolestasi niin omien työntekijöidenne onnistumisesta työssään kuin tukipyyntöjen koordinoinnista järjestelmätoimittajanne suuntaan.
Käyttäjätukemme osaa kääntää teknologiapuheen ihmisten kielelle - ja toisin päin: saat tukea, joka vastaa aidosti liiketoimintanne tarpeisiin.
Service desk -palvelun tuottajana pidämme huolta tuen saatavuudesta
Käyttäjätuen palvelutuottajanasi perehdytämme tukitiimimme järjestelmienne käyttöön ja perehdymme toiveisiinne palvelun tuottamisessa.
Huolehdimme itsenäisesti palvelun perehdytyksistä ja resursoinnista, ja huomioimme toiminnassamme IT-ympäristössänne tapahtuvat muutokset.
Pääset kehittämään tukipalvelua saumattomassa yhteistyössä
Onnistunut käyttäjätuki varmistaa päivittäisen toimintanne jatkumisen ja sovittujen resurssien toteutumisen.
Palvelukumppanina tarkkailemme toimintamme laatua säännöllisellä raportoinnilla palvelun toteutumisesta, kommunikoimme toiminnassa havaitut poikkeukset selkeästi ja reagoimme niihin nopeasti.
“Moment Digitalin käyttäjätuella varmistamme, että asiakkaidemme luona tehtävä hoitotyö onnistuu ja potilasturvallisuus on varmistettu 24/7.”
— Service Desk -asiakkaamme terveydenhuollon toimialalta
Millaista työtä service desk -palvelullamme tuetaan?
Käyttäjätuki etänä tai asiakkaiden luona työskenteleville
Kun työtä tehdään yksin tai vuoroissa esimerkiksi liikkumisen palveluissa, eikä työkavereilta voi välttämättä kysyä neuvoa, käyttäjätukemme ja apumme on yhden yhteydenoton päässä.
Terveydenhuollon asiakkuuksissamme nopea tuki auttaa potilastyötä tekeviä onnistumaan työssään asiakkaan luona sekä digitaalisissa hoitokanavissa tietosuojaa vaarantamatta.
Nopea IT-tuki toimistoissa työskenteleville osaajille ja asiantuntijoille
Käytettävyyshaasteiden selvittämiseen tuhraantuu helposti liikaa kallista asiantuntijan työaikaa, jos ongelmia pitää ratkoa yksin.
Osaava käyttäjätukemme palvelee asiantuntijoita esimerkiksi rahoitus- ja vakuutusalan asiakkuuksissamme ja vapauttaa heidän aikaansa liiketoiminnan kannattavuutta ja asiakaspysyvyyttä parantavaan työhön.
Oman tietohallintonne paras kaveri ja järjestelmien jatkokehityksen ajuri
Järjestelmäkehityksen vauhdissa pysyminen ja teknologian puhuminen ei ole nykypäivänä itsestäänselvyys.
Autamme muun muassa asumisen toimialan sekä kaupan alan asiakkaitamme hyödyntämään tekoälyä digitaalisissa asiakaspalvelukanavissaan, sekä tulkkaamme järjestelmäkehityksen tarpeita eteenpäin IT-ratkaisujen toimittajille.
24/7-käyttäjätuki yleisille ohjelmistoille tai omille järjestelmille
Huolehdimme puolestanne käyttäjätuesta, käyttäjien häiriöiden hallinnasta sekä ohjelmisto- ja laitetuesta.
Olemme tukenanne kellon ympäri joka päivä. Palvelemme suomeksi ja englanniksi.
Rakennetaan palveluistamme teidän liiketoimintaanne sopiva kokonaisuus - ota yhteyttä!
-
Tuemme järjestelmienne loppukäyttäjiä yleisesti käytössä olevissa järjestelmissä ja tietokoneiden vakio-ohjelmistoissa, kuten Windows-käyttöjärjestelmän tuessa ja Office-järjestelmien vikatilanteissa ja asennuksissa.
Tuemme myös esimerkiksi verkkoyhteysongelmien ja VPN-yhteyksien vianselvityksissä. Eskaloimme tarvittaessa tukipyynnöt eteenpäin järjestelmän omaan asiakaspalveluun.
-
Tuemme käyttäjiänne liiketoiminnallenne tärkeissä järjestelmissä ja laitetestauksissa. Järjestelmät voivat olla joko yleisesti käytössä olevia tai teille räätälöityjä.
Tuemme järjestelmien käytössä yhdessä sovittujen periaatteiden mukaisesti. Varmistamme myös oman palvelumme resursoinnin ja työtehtävien perehdytyksen itsenäisesti sopimuskautemme ajan.
-
Voit laajentaa Service Desk -palveluasi myös palvelinvalvontaan tai verkkolaitteiden valvontaan.
Palvelinvalvonnassa huolehdimme muun muassa palvelinten virusturvasta, laitteiston kunnonvalvonnasta sekä käytön ja suorituskyvyn valvonnasta.
Verkkolaitteiden valvonnassa huolehdimme muun muassa SNMP- ja TCP-palveluiden sekä verkkolaitteiden yhteyksien valvonnasta.
Ota meidät kumppaniksesi 24/7 käyttäjätukeen
Meidän momentdigitalilaisten intohimona on tuottaa parhaita mahdollisia asiakaskokemuksia - suunnitellaan, miten Service Deskimme voi parhaiten tukea teidän onnistumista liiketoiminnassanne. Ota yhteyttä!
Paula Saarelma
Myynti- ja markkinointijohtaja
paula.saarelma@momentdigital.fi
+358 40 557 4773