Moment Outbound™
Dialogia ratkaisevilla hetkillä.
Harva tuote tai palvelu myy itse itseään, vaikka kuinka haluaisimme niin uskoa. Kasvu vaatii panostuksia, ja mikäs sen parempaa maaperää kasvaa kuin kaupallinen ja myynnillinen tekeminen, mielellään vielä monikanavaisesti.
Tarjoamme asiakkaillemme laadukkaita outbound-palveluita, joiden avulla asiakkaamme saavat uusia myyntimahdollisuuksia, dataa asiakaskokemuksesta tai selkeitä kaupallisia tuloksia.
Moment Outbound™ -palvelukokonaisuus on rakennettu kaupallisten tavoitteiden parhaaksi kaveriksi.
Myyntiä sinne, missä sitä tarvitaan
Moment Outbound™ tarjoaa useita eri tapoja aktivoida dialogia asiakkaiden kanssa. Ulospäin suuntaunut soittotyö on oiva tapa pitää huolta asiakassuhteista, varmistaa esimerkiksi reklamaation jälkeinen palvelutaso ja tutkia vaikka asiakastyytyväisyyttä eri ulottuvuuksissa. Myöskään myynnilliset kontaktoinnit tai tapaamisten sopimiset myyjille eivät ole meille vieraita.
Moment Outbound™ -palvelut:
Asiakastyytyväisyyden mittaaminen: Proaktiivinen nykyasiakaslistan läpikäynti, jossa tutkitaan asiakastyytyväisyyttä eri mittareilla, kuten NPS (suositteluhalukkuus), CSAT (asiakastyytyväisyys) ja CES (asioinnin helppous). Räätälöidään aina tarvekohtaisesti.
Myyntikampanjat: Nykyasiakkaille suunnatut, kohdennetut myyntikampanjat, joissa haetaan selkeitä kaupallisia tuloksia, eli euroja.
Buukkaukset nykyasiakkaille: Myyntimahdollisuuksien hankkimista B2B- ja B2C-toimialoille. Päättäjätapaamisia tai isomman asiakaslistan jalostamista. Sopii mainiosti esim. vakuutus- ja pankkitoimialalle yritysmyyntiin ja kuluttaja-asiakkaiden tavoittamiseen myyntiedustajan tapaamisia varten.
Moment Outbound™ - Palvelukokonaisuus
Asiakastyytyväisyyden mittaaminen
Proaktiivinen nykyasiakaslistan läpikäynti, jossa tutkitaan asiakastyytyväisyyttä eri mittareilla (NPS, CSAT, CES). Räätälöidään aina tarvekohtaisesti.
Myyntikampanjat
Yritysten nykyasiakkaille suunnatut, kohdennetut myyntikampanjat, joissa haetaan selkeitä kaupallisia tuloksia, eli euroja.
Buukkaukset
Myyntimahdollisuuksien hankkimista nykyasiakasrekisterille B2B- ja B2C-toimialoille. Päättäjätapaamisia tai isomman asiakaslistan jalostamista esimerkiksi kuluttajaliiketoiminnassa.
Kiinnostuitko? Ollaan yhteydessä.
Laita meille viestiä, niin rakennetaan teille kasvua tukeva outbound-palvelukokonaisuus!