Asiakas­palvelun, myynnin ja tietotekniikan supersankari

Asiakas­palvelun, myynnin ja tietotekniikan supersankari

Olipa kerran Moment Group ja Capnova

Moment Digitalin tarina alkoi vuonna 2019, kun konsernimme eri yhtiöiden asiakkaat alkoivat yhä useammin toivoa entistä kokonaisvaltaisempaa apua asiakaskokemuspolkunsa eri haasteisiin. 

Työelämän murros, globalisaatio, muuttuneet kuluttajatottumukset ja digitalisoituva maailma ovat tuoneet asiakkaillemme aivan uudenlaisia ongelmia, mutta myös mahdollisuuksia, joissa luotettavan ja osaavan kumppanin käyttö on onnistumisen edellytys. 

Isoa muutosta pelkäämättä päätimme vastata tähän tarpeeseen ja yhdistää voimamme ja taitomme luodaksemme aivan uuden kaltaisen toimijan, supersankarin, jossa yhdistyisi liki 30 vuoden osaaminen asiakaspalvelun, myynnin ja IT:n ratkaisujen toimivuuden turvaamisessa. Tammikuussa 2020 yhdistimme Profit Center Moment Groupin ja IT-asiantuntijatalo Capnovan osaamisen yhden yhtenäisen Moment Digital-brändin alle. 

300 ammattilaista

Meitä on nyt lähes 300 ammattilaista ja palvelemme asiakkaitamme Espoosta, Tampereelta, Fuengirolasta, Pieksämäeltä ja Iisalmesta käsin. Tällä resurssien, asiantuntijuuden ja asiakaslähtöisyyden yhdistelmällä hallinnoimme, kehitämme ja tuotamme asiakaskokemuksia kokonaisvaltaisesti ja kanavasta, ajasta ja paikasta riippumatta.

Ihminen + teknologia = <3

Olemme vakuuttuneita siitä, että yhdistämällä aidon ihmisosaamisen ja korkean käytettävyyden IT-ratkaisut pystymme auttamaan asiakkaitamme kaikissa asiakaspalveluun, myyntiin ja teknologisiin ratkaisuihin liittyvissä asioissa.

Uskomme myös, että asiakaskokemuksen tulee tuottaa iloa, arvostusta ja yhteenkuuluvuuden tunnetta jokaisessa kohtaamispisteessä. Sen varmistamiseksi voimme tarjota sekä asiantuntemuksen että ratkaisut, niin asiakkaidemme henkilöstölle kuin loppuasiakkaillekin, sillä vain tyytyväinen henkilöstö ja loppuasiakas mahdollistavat liiketoiminnan jatkumisen ja kasvun. 

Jokainen on yhtä arvokas

Meillä on ollut ilo palvella arvostetuimpia brändejä sekä vaativia asiakaskohtaamisia synnyttäviä yhteisöjä. Meille jokainen asiakas on kuitenkin yhtä arvokas ja jokaisen yksilölliset erityispiirteet otetaan huomioon räätälöidessämme juuri asiakkaalle sopivaa palvelukokonaisuutta, joka kohtaa asiakkaan tarpeet eri tilanteissa ja kanavissa. 

Jatkossa haluamme syventää yhteistyötä nykyisten asiakkaidemme kanssa, toimia entistä asiakaslähtöisemmin ja integroitua aiempaa syvemmin asiakkaidemme toimintaan niin teknologisesti kuin asiakkaan omissa prosesseissa. 

Lupauksemme on ymmärtää jokaisen asiakkaamme asiakaskokemus-polkua siten, että voimme tuottaa laadukkaita ja tuloksellisia kohtaamisia palvelukanavasta riippumatta ja aina.

0

asiakasta

0 milj.

kohtaamista vuodessa

0 %

asiakastyytyväisyys

0 %

toimivuustakuu

Tarvitseeko sinunkin yrityksesi supersankarin kumppanikseen?

  • Paranna yrityksesi tuottavuutta ratkaisuillamme. Jätä viesti, niin otamme sinuun yhteyttä.