Tekstimuotoiset palvelut

Kuinka kauan asiakkaasi odottaa vastausta lähettämäänsä sähköpostiin?
Jokainen kohtaaminen yrityksen edustajan kanssa määrittelee asiakaskokemuksen. Älä jätä asiakasta rokkuun!

Joskus puhelin on nopein tapa hoitaa asia, mutta sähköpostiviesteillä on omat etunsa; asiasta jää kirjallinen dokumentti ja se voidaan käsitellä sopivana ajankohtana. Vaikka sähköpostiin ei odoteta välitöntä reagointia on asiakaspalveluun tulevaan viestiin vastattava säällisessä ajassa – jos asiakaskokemus on yritykselle merkityksellinen.

Kun asiakaspalvelu ruuhkautuu voidaan joko jättää asiakas odottamaan (emme suosittele!), palkata lisää omaa asiakaspalveluhenkilökuntaa tai ottaa apuun kumppani jakamaan kuormaa.

Sähköposteja ja taustatyötä

Asiakaspalvelumme hoitaa sähköpostiviestit sovitulla tavalla ja sovitussa ajassa tiketöintijärjestelmän kautta. Tarvittaessa viestit voidaan siirtää asiantuntijan työjonoon. Kysy lisää tikettijärjestelmästä >>

Meillä on 200 työntekijää, jotka voivat lisäksi olla apukäsinä mm.

Asiakaspalvelun henkilökunta

Asiakaspalvelun laatu on juuri niin hyvää kuin jokainen kohtaaminen asiakkaan kanssa. Osaava, ammattitaitoinen ja motivoitunut henkilöstö onkin palvelun laadun kannalta kriittinen tekijä.

Uskomme, että yritykseen sitoutunut ja koulutettu henkilöstö tuo parhaat tulokset. Jokainen asiakasneuvoja onkin omilla palkkalistoillamme, emmekä käytä vuokratyöntekijöitä. Työsuhteiden pituudet ovat myös Moment Digitalissa puhelinpalvelualalle poikkeuksellisen pitkiä.

Kaipaatko ammattitaitoisia lisäkäsiä?

  • Paranna yrityksesi tuottavuutta ratkaisuillamme. Jätä viesti, niin otamme sinuun yhteyttä.

  • Kenttä on validointitarkoituksiin ja tulee jättää koskemattomaksi.