
Blogi - 16.2.2021
Asiakaskokemus vuonna 2021
Miten varmistaa, että asiakaskokemus vuonna 2021 on paras mahdollinen?…
Lue lisää
Blogi - 6.2.2020
Pieksämäellä on asiantunteva SD-tiimi (Service Desk), joka tarjoaa tietoturvallisia palveluita 24/7 ja tämän lisäksi Tampereelta löytyy 3-tason huippuosaamista kaikkiin IT-haasteisiin.
Kymmenet eri alan asiakkuudet hoituvat pitkällä kokemuksella ja palvelun sisältö vaihtelee asiakkaan tarpeen mukaan. Yksi iso asiakassegmentti on erilaiset terveyteen ja hoitohenkilöihin liittyvien ohjelmistojen ja laitteiden tuki, jotka sisältävät teknistä tukea ja palvelupyyntöjä.
Teknisen tuen piiriin kuuluu esim. ovien sähköiset turvalukot, joita ohjataan mobiilisovelluksella. Myös turvarannekkeitten teknistä tukea teemme, samoin kuin erilaisissa hoitajakutsujärjestelmissä olemme ykköstason tuessa (First Line Technical Support) mukana.
Uutena, erittäin mielenkiintoisena, tukipalveluna on lääkeautomaatit.
Nämä erittäin monipuoliset robotit annostelevat asiakkailleen oikeat lääkkeet oikeaan aikaan. Hoitajan ei tarvitse enää useasti päivässä olla jakamassa lääkkeitä, vaan riittää, että hoitaja täyttää robotin lääkkeillä määrätyin väliajoin. Näin hoitajalle jää enemmän aikaa varsinaiseen hoitotyöhön.
Robotti on täysin suomalainen, Suomessa tehty ja ohjelmoitu.
Tavan tallaaja ei ehkä tule ajatelleeksi mihin kaikkeen teknistä tukea arjessa tarvitaan. Meilläkin löytyy edellä mainittujen lääkeautomaattien lisäksi muita tukipalvelumme piiriin kuuluvia lääketieteellisiä töitä, esim.
Service Deskissä tarvitaan luonnollisesti teknistä osaamista, mutta mitään yksitoikkoista ja toistuvaa teknistä ”puuhastelua” eivät päivät todellakaan ole!
Teemme teknisiä tukitöitä palvelin- ja verkkokauppojen valvonnasta metsäteollisuuden järjestelmiin, aina Pentti Peruskäyttäjän ongelmiin saakka. Työ on monipuolista ja sopivan haastavaa, jokainen päivä on erilainen, vaikka samoissa raameissa pysyykin.
Service Deskin tärkein tehtävä onkin tehdä asiakkaasta tyytyväinen.
Jos kiinnostuit teknisen tuen palveluista, ota yhteyttä!
Palvelupäällikkö
040 1800 810
juha.bjorkengren@momentdigital.fi
Blogi - 16.2.2021
Miten varmistaa, että asiakaskokemus vuonna 2021 on paras mahdollinen?…
Lue lisää
Blogi - 26.1.2021
Onko asiakasneuvoja ihminen vai kone? Piip piip, piip. Siitä on…
Lue lisää
Blogi - 13.1.2021
Onnistunut asiakaskohtaaminen on sielua elähdyttävä kokemus. Itse muistelen vielä vuosienkin…
Lue lisää