Blogi - 6.2.2020

Service desk tukee myös hoitajia

Pieksämäellä on asiantunteva SD-tiimi (Service Desk), joka tarjoaa tietoturvallisia palveluita 24/7 ja tämän lisäksi Tampereelta löytyy 3-tason huippuosaamista kaikkiin IT-haasteisiin.

Kymmenet eri alan asiakkuudet hoituvat pitkällä kokemuksella ja palvelun sisältö vaihtelee asiakkaan tarpeen mukaan. Yksi iso asiakassegmentti on erilaiset terveyteen ja hoitohenkilöihin liittyvien ohjelmistojen ja laitteiden tuki, jotka sisältävät teknistä tukea ja palvelupyyntöjä.

Teknistä tukea 24/7

Teknisen tuen piiriin kuuluu esim. ovien sähköiset turvalukot, joita ohjataan mobiilisovelluksella. Myös turvarannekkeitten teknistä tukea teemme, samoin kuin erilaisissa hoitajakutsujärjestelmissä olemme ykköstason tuessa (First Line Technical Support) mukana.

Robotiikkaa ja lääkeautomaatteja

Uutena, erittäin mielenkiintoisena, tukipalveluna on lääkeautomaatit.

Nämä erittäin monipuoliset robotit annostelevat asiakkailleen oikeat lääkkeet oikeaan aikaan. Hoitajan ei tarvitse enää useasti päivässä olla jakamassa lääkkeitä, vaan riittää, että hoitaja täyttää robotin lääkkeillä määrätyin väliajoin. Näin hoitajalle jää enemmän aikaa varsinaiseen hoitotyöhön.

Robotti on täysin suomalainen, Suomessa tehty ja ohjelmoitu.

Service Desk -palvelusta on moneksi

Tavan tallaaja ei ehkä tule ajatelleeksi mihin kaikkeen teknistä tukea arjessa tarvitaan. Meilläkin löytyy edellä mainittujen lääkeautomaattien lisäksi muita tukipalvelumme piiriin kuuluvia lääketieteellisiä töitä, esim.

Service Deskissä ei pääse kyllästymään

Service Deskissä tarvitaan luonnollisesti teknistä osaamista, mutta mitään yksitoikkoista ja toistuvaa teknistä ”puuhastelua” eivät päivät todellakaan ole!

Teemme teknisiä tukitöitä palvelin- ja verkkokauppojen valvonnasta metsäteollisuuden järjestelmiin, aina Pentti Peruskäyttäjän ongelmiin saakka. Työ on monipuolista ja sopivan haastavaa, jokainen päivä on erilainen, vaikka samoissa raameissa pysyykin.

Service Deskin tärkein tehtävä onkin tehdä asiakkaasta tyytyväinen.

Jos kiinnostuit teknisen tuen palveluista, ota yhteyttä!

Kirjoittaja

Juha Björkengren

Palvelupäällikkö
040 1800 810
juha.bjorkengren@momentdigital.fi

Jaa:

Lue myös nämä

  • Paranna yrityksesi tuottavuutta ratkaisuillamme. Jätä viesti, niin otamme sinuun yhteyttä.