Asiakaspalvelun auditointi
Mistä lähteä liikkeelle, kun on tehty päätös nostaa asiakaspalvelu uudelle tasolle – alkaa tuottaa huomisen palvelua? Asiakaspalvelua saatetaan tehdä useissa eri kanavissa, usealla paikkakunnalla, joissa kaikissa on oma tapansa ja tyylinsä toimia. Tehostaa pitää, mutta tehostaminen ei saa näkyä heikompana asiakaskokemuksena. Kustannuksia ja mittareitakin täytyy miettiä. Entä järjestelmät, mikä toimii omaan asiakaspalvelukokonaisuuteen parhaiten?
Iso kokonaisuus hallittavaksi! Onneksi apua on saatavissa, eikä projektia tarvitse tehdä yksin. Meillä on kokemusta usean eri toimialan asiakaspalvelun auditointiprojektista.
Konsultointi alkaa nykytoiminnan auditoinnilla
Projekti käynnistyy tehokkaalla nykytoiminnan auditointiprojektilla, jonka jälkeen Moment Digital luo ratkaisuehdotuksensa mm. asiakaspalvelun arkkitehtuurin, asiakaspalvelulle soveltuvien KPI-mittarien, osaamisen varmistamis- ja seurantaprosessien, myynnillisyyden ja lisäarvon tuottamisen sekä asiointipolun hallinnan osalta asiakkaan päätöksenteon tueksi.
Ota yhteyttä
Juuso-Ville Nieminen
Kehitysasiantuntija
040 144 8655
juuso-ville.nieminen@momentdigital.fi
Marja Kortelainen
Senior Account Manager, Asiakaskohtaamisliiketoiminta
0400 14 13 19
marja.kortelainen@momentdigital.fi