Asiakas-
palvelu-
allianssi
Huomisen asiakaspalvelu on yhteinen! Moment Digital haluaa auttaa asiakaspalveluorganisaatioita ulkoistetun palvelutuotannon lisäksi asiakaspalveluprosessien, -osaamisen ja -teknologian kehittämisessä aina lattiatason johtamiseen, valmentamiseen sekä työvuorosuunnitteluun ja ennustamiseen. Allianssimalli valitaan yrityksen tarpeiden mukaan ja usein räätälöidysti.
Lue lisääService
Desk
Suomen käyttäjäläheisintä Service Desk -palvelua, kaikissa kanavissa. Nostimme loppukäyttäjän parhaan mahdollisen palvelukokemuksen tuottamisen sekä laadun ja ratkaisukyvyn varmistamisen koko IT-tukemme tekemisen keskiöön. Lupaamme ratkaisukykyisyyden rinnalla myös joustoa ja skaalautumista. Ihmisläheistä Service Deskiä Suomessa, suomeksi ja 24/7.
Lue lisääJatkuvuus-
palvelut
Yrityksen liiketoiminnan jatkuvuuteen kohdistuu jatkuvasti uhkia. Katkoksista ja datahävikistä aiheutuu merkittävää vahinkoa. Jatkuvuuspalvelumme varmistavat IT-järjestelmien tai jopa koko IT-ympäristön palautumisen katastrofitilanteessa. Turvaamme liiketoiminnan kannalta tärkeän datan, käytettävyyden ja säilyvyyden häiriötilanteessa, ISO 27001 -standardin mukaisesti.
Lue lisääPalvelua kehitetään yhteistyössä
Asiakaspalvelua kehitetään yhteistyössä, jotta loppuasiakkalle palvelun käyttö on mahdollisimman sujuvaa. ”Moment Digitalin toiminnassa on ollut hyvää nimenomaan se, että se on kehityshakuista ja aktiivista meidän suuntaamme.”