Palvelukanavat ja aukioloajat

Palvelemme kaikissa kanavissa 24/7.
Asiakaspalvelukanavat ja aukioloajat valitaan aina asiakaskokemus mielessä. Laadun kustannuksella ei leikitä!

Asiakas määrittelee ajan ja paikan

Pitääkö yrityksen tarjota asiakaspalvelua kaikissa saatavilla olevissa kanavissa ja kaikkina vuorokauden aikoina?

Tähän ei ole yhtä oikeaa vastausta. Tärkeää on asiakaspalvelun saatavuus ja asiakkaan ongelman ratkeaminen yhden kontaktin periaatteella. Laadun kustannuksella ei kuitenkaan lisäkanavia tai palveluaikoja ole järkeä kasvattaa – asiakaskokemuksen on oltava samat laatukriteerit täyttävä kanavasta ja kellonajasta huolimatta. Lue lisää laadun varmistamisesta >>.

Palvelemme 24/7

Jos tulee tarve laajentaa palveluaikoja tai kanavia, niin olemme kumppaninne. Moment Digitalin kaikki palvelut ovat saatavissa 24/7, ISO 9001 -laatusertifioidusti, palvelu on läpinäkyvää – asiakkailla on pääsy online-raportteihin. Filosofiamme on, että asiakkaan tulee nähdä samat asiat palvelun laadusta kuin mekin – onhan loppujen lopuksi kyse kuitenkin asiakkaamme asiakaspalvelusta.

Kaikki palvelukanavat

Teemme myynnillistä asiakaspalvelua asiakkaidemme brändiä kunnioittaen seuraavissa kanavissa

Olennaista on ymmärtää mitä on valitun kanavan tavoite. Mitä lisäarvoa kanava asiakkaalle tuo? Rakennamme aina yhdessä asiakkaan kanssa sopivan kokonaisuuden, joka palvelee niin asiakasta kuin loppukäyttäjää.

Haluatko tietää lisää palvelukanavista?

Pasi Toivokoski

Puh. 040 649 2935
pasi.toivokoski@momentdigital.fi

  • Paranna yrityksesi tuottavuutta ratkaisuillamme. Jätä viesti, niin otamme sinuun yhteyttä.

  • Kenttä on validointitarkoituksiin ja tulee jättää koskemattomaksi.