Service Desk

Työntekijäsi ansaitsevat Suomen käyttäjäläheisimmän Service Deskin, joka auttaa arjessa onnistumisessa.

Henkilöstön työvälineisiin kuuluu monenkirjava joukko laitteita, ohjelmistoja, sovelluksia ja yhteyksiä, joiden toimimattomuus voi tarkoittaa työn tekemisen täydellistä pysähtymistä. 

Myös loppuasiakkaiden palveleminen vaatii digitalisoituneessa maailmassa sitä, että IT-ratkaisuiden tulee toimia – ajasta ja paikasta riippumatta.

Hetkissä, joissa laitteet rikkoutuvat, järjestelmät menevät umpisolmuun, yhteydet kaatuvat tai sovellukset ovat jumissa mitataan IT-tuen ratkaisukyky saada asiat takaisin toimintakuntoon.

Työntekijäsi ansaitsevat Suomen käyttäjäläheisimmän Service Deskin

Työn tuottavuus ja tehokkuus lisääntyvät, kun ongelmatilanteet ratkaistaan nopeasti ja laadukkaasti. Sujuva arki vaikuttaa myös henkilöstön työmotivaatioon ja loppuasiakkaiden palvelukokemukseen.

Suomen käyttäjäläheisin Service Desk yhdistää teknisen osaamisen ja nostaa käyttäjän palvelukokemuksen asiointihetken keskiöön. Mielestämme Service Deskin osaajamme voivat olla asiakkaamme henkilöstön parhaita ystäviä varmistaen miellyttävän asioinnin, tuen ja turvan sekä huolettoman arjen 24/7.

Erikoistunut Service Desk -kumppani

Moment Digital on erikoistunut syväosaamista vaativien palveluiden tuottamiseen, jossa Moment Digitalilta odotetaan lisäarvon tuottamista ja korkeaa laatua.

Emme ole erikoistuneet ns. matalan lisäarvon palveluihin (ylivuoto, vastauspalvelut, pelkkä ensiasteen IT-tukipalvelu). Suurimman hyödyn kumppanuudestamme saa, kun yhteistyössä ja laadukkaasti hoidetaan ne kaikkein tärkeimmät palveluhetket.

Me uskomme alalle epätyypilliseen, ”erikoistuvaan” toimintamalliin, jossa me aidosti ymmärrämme asiakkaamme henkilöstön arkea ja toimintaympäristöä. Haluamme tuottaa loppukäyttäjälle parhaan mahdollisen palvelukokemuksen, olla ratkaisukykyisiä ja tehdä työmme laadukkaasti.

Erikoistumisen lisäksi mahdollistamme samalla asiakkaallemme tärkeän jouston ja skaalautumisen, haastavien palveluaikojen hoitamisen 24/7 sekä täyden läpinäkyvyyden ja ennustettavuuden.

Service Deskin toimintamallissamme tapa kontaktien kuljettamiselle, erikoistumiselle ja myös eskaloinnille on toteutettu tavalla, joka tuottaa strategiamme mukaista ”Suomen Käyttäjäläheisintä Service Deskiä”.

Service Desk -osaaminen

Service Desk -tarpeita on laidasta laitaan ja meillä on halu ymmärtää, mikä palvelukokonaisuus on asiakkaan parhaan edun mukainen. Kauttamme saatavissa:

Kaikki tekeminen on läpinäkyvää ja Service Deskiin voidaan liittää Moment Online -analysointipalvelu.

Service Desk -palvelun osa-alueet

Palvelu voi sisältää esim. yhden tai useamman seuraavista:

Palvelukanavat ja 24/7

Palvelemme siellä ja silloin, kun tarvetta on. Service Desk -kanavat saatavissa 24/7

Haluatko tietää lisää Service Desk -palvelusta?

Hannu Rajala

020 743 5185
hannu.rajala@momentdigital.fi

  • Paranna yrityksesi tuottavuutta ratkaisuillamme. Jätä viesti, niin otamme sinuun yhteyttä.

  • Kenttä on validointitarkoituksiin ja tulee jättää koskemattomaksi.