Näin autamme

Moment Digital on strateginen asiakaskohtaamis- ja IT -kumppani - ei kylmä ulkoistustehdas.
Umpirehellisinä kerromme missä loistamme, mutta myös missä emme ole parhaimmillamme.
Tervetuloa palveltavaksi!

Asiakaspalvelun ulkoistus

Asiakaspalvelu koostuu merkityksellisistä hetkistä, jotka vaativat erityisosaamista ja asiantuntijuutta. Moment Digital luo sellaisia hetkiä kaikkina aikoina ja kaikilla kanavilla, ymmärryksellä ja sydämellä. Asiakaspalvelussamme yhdistyy ihminen ja huipputeknologia oman asiakkaasi parhaaksi.

Lue lisää

Asiakaspalvelu-
teknologia

Oikein valittu teknologia, datan visualisointi, integraatiot ja räätälöidyt asiakaspalvelutyökalut. Kaikki teknologian valinnat on tehty asiakasneuvojia ja loppuasiakasta ajatellen, asiakaskokemus mielessä. Meidän tehtävämme on olla jokaisessa asiakaskohtaamisessa läsnä ja tarjota juuri siihen tilanteeseen sopivaa palvelua.

Lue lisää

Asiakaspalvelun
konsultointi

Strateginen kumppanuus rakennetaan tiiviissä, rehellisessä ja avoimessa yhteistyössä. Konsultoimme ja auditoimme palvelut ennen yhteistyön alkamista ja yhteistyön aikana. Haluamme ymmärtää kumppanin tavoitteet ja missä voimme parhaiten auttaa. Täydellinen asiakaspalvelu ei synny sattumalta!

Lue lisää

Digitaalinen työympäristö

Digitaalinen työympäristö mahdollistaa asiakkaamme henkilöstölle tietoturvallisen ja sujuvan työskentelyn ajasta ja paikasta riippumatta. Autamme asiakkaitamme löytämään ja valitsemaan henkilöstölleen oikeat päivittäisen arjen työvälineet ja toimintamallit, jotka takaavat paremman työntekijätyytyväisyyden ja -tehokkuuden. Varmistamme myös avoimen seurannan, kattavan hallinnan ja läpinäkyvän ennustettavuuden IT-investoinneille.

Lue lisää

Korkea käytettävyys

Korkean käytettävyyden palvelut toimivat asiakkaamme arjen kivijalkana ja peruskalliona, varmistaen heidän liiketoimintansa jatkuvuuden. Korkean käytettävyyden palvelumme ovat osa asiakkaamme riskienhallintaa turvaten tärkeimpien teknisten ympäristöjen ja järjestelmien osalta käyttäjien arjen toimivuuden, korkean tietoturvan ja vikasietoisuuden sekä palautumisen mahdollisissa häiriötilanteissa.

Lue lisää

Service
Desk

Mahdollistamme asiakkaillemme Suomen käyttäjäläheisimmän Service Desk -palvelun, kaikissa kanavissa ja 24/7. Olemme nostaneet asiakkaamme toimintaan erikoistumisen, loppukäyttäjän parhaan mahdollisen palvelukokemuksen tuottamisen sekä laadun ja ratkaisukyvyn varmistamisen koko IT-tukemme tekemisen keskiöön. Asiakkaillemme takaamme ratkaisukykyisyyden rinnalla myös jouston ja skaalautumisen.

Lue lisää

30 vuoden osaaminen asiakaspalvelun, myynnin ja IT:n ratkaisujen toimivuuden turvaamisessa.

Moment way

Moment Way on matka, joka tehdään yhdessä asiakkaan kanssa, vastuuta kantaen ja yhdessä jatkuvasti kehittäen.

Asiakkaitamme

Haluatko tietää mitä asiakaspalvelu tuo mukanaan tulevaisuudessa?

Varmuus on laatua

Vaadimme yhteistyökumppaniltamme toimintavarmuutta ja laatua, koska sitä meidän asiakkaat odottavat myös meidän palveluilta.

Heidi Rantala, CMO, Yepzon

  • Paranna yrityksesi tuottavuutta ratkaisuillamme. Jätä viesti, niin otamme sinuun yhteyttä.

  • Kenttä on validointitarkoituksiin ja tulee jättää koskemattomaksi.