Huomisen palvelua

Palveluallianssi-konseptimme tuo ulkoistamisen, henkilöstövuokrauksen, teknologiakumppanuuden ja konsultoinnin parhaat hyödyt ulottuvillesi. Pidä strategisesti tärkeät asiat lähelläsi samalla, kun nautit kehittäjäkumppanin tuomasta vapaudesta ja joustosta.

Asiakaspalvelu-
allianssi

Huomisen asiakaspalvelu on yhteinen! Moment Digital haluaa auttaa asiakaspalveluorganisaatioita ulkoistetun palvelutuotannon lisäksi asiakaspalveluprosessien, -osaamisen ja -teknologian kehittämisessä aina lattiatason johtamiseen, valmentamiseen sekä työvuorosuunnitteluun ja ennustamiseen.

Lue lisää

Service
Desk

Suomen käyttäjäläheisintä Service Desk -palvelua, kaikissa kanavissa ja 24/7. Nostimme loppukäyttäjän parhaan mahdollisen palvelukokemuksen tuottamisen sekä laadun ja ratkaisukyvyn varmistamisen koko IT-tukemme tekemisen keskiöön. Lupaamme ratkaisukykyisyyden rinnalla myös joustoa ja skaalautumista.

Lue lisää

Jatkuvuus-
palvelut

Jatkuvuuspalvelut toimivat asiakkaamme arjen kivijalkana – me varmistamme liiketoiminnan jatkuvuuden. Palvelu on osa asiakkaamme riskienhallintaa, joka turvaa käyttäjien arjen toimivuuden, korkean tietoturvan ja vikasietoisuuden sekä palautumisen mahdollisissa häiriötilanteissa. ISO 27001 -standardin mukaisesti.

Lue lisää

Palvelua kehitetään yhteistyössä

Asiakaspalvelua kehitetään yhteistyössä, jotta loppuasiakkalle palvelun käyttö on mahdollisimman sujuvaa. ”Moment Digitalin toiminnassa on ollut hyvää nimenomaan se, että se on kehityshakuista ja aktiivista meidän suuntaamme.”

Kimmo Rintala, CMO, Asiakkuusjohtaja, Asuntosäätiö

Asiakkaitamme

30 vuoden osaaminen asiakaspalvelun ja IT:n ratkaisujen toimivuuden turvaamisessa.

Mitä asiakaspalvelu tuo mukanaan tulevaisuudessa?

  • Paranna yrityksesi tuottavuutta ratkaisuillamme. Jätä viesti, niin otamme sinuun yhteyttä.

  • Kenttä on validointitarkoituksiin ja tulee jättää koskemattomaksi.