Myynnillinen asiakaspalvelu

Jokaisessa asiakaskohtaamispisteessä voidaan tarjota asiakkaalle lisäarvoa. Oikein kohdennettuna lisämyynti ilahduttaa sekä asiakasta että luonnollisesti ammattitaitoista asiakasneuvojaa. WIN-WIN!

Osana asiakaspalvelun auditointia (lue lisää auditoinnista >>) tuotamme ratkaisuehdotuksen asiakkaan myynnillisyyden ja lisäarvon tuottamisen prosesseista.

Prosessit pitävät sisällään:

Lopulliset päätökset tekee aina asiakas, Moment Digital tuo kuitenkin ratkaisuehdotuksen muodossa asiakkaalle konkreettisia toteutusvaihtoehtoja sis. ehdotus miten toteutus olisi hyvä suorittaa.

Haluatko tietää lisää myynnillisestä asiakaspalvelusta?

Pasi Toivokoski

040 649 2935
pasi.toivokoski@momentdigital.fi

  • Paranna yrityksesi tuottavuutta ratkaisuillamme. Jätä viesti, niin otamme sinuun yhteyttä.

  • Kenttä on validointitarkoituksiin ja tulee jättää koskemattomaksi.