
Blogi - 19.3.2021
Mika Hänninen on nimetty Senior Account Manageriksi
Kerroimme äskettäin, että Marja Kortelainen aloittaa…
Lue lisää
Blogi - 28.5.2020
Hoitaakko jatkossakin koko asiakaspalvelu kaikissa kanavissa itse, vai voisiko kokonaisuuden ulkoistaa? Mutta miten ulkoistaa asiakaspalvelu hallitusti ja kannattavasti?
Meidän toimialalla on niin yksilöityä osaamista ja niin ammattitaitoa vaativia asioita, että niitä ei vain yksinkertaisesti voi ulkoistaa.
Ajatteletko sinäkin näin?
Minä olen kuullut lauseen useammin kuin kerran – ja niin ovat kaikki muutkin, jotka tekevät töitä ulkoistettujen palveluiden myyjänä ja palveluntuottajana. Väitän, että kuitenkin yhdeksän kymmenestä päätyy keskusteluiden jälkeen siihen, että itse asiassa – kyllä asioita voidaan ulkoistaa ja vieläpä tuloksellisesti.
Ulkoistaminen sanana synnyttää minussa mielikuvan jostain epämääräisestä kokonaisuudesta, joka heitetään toisen harteille hoidettavaksi. Ja sitähän se ei todellakaan ole.
Ulkoistus on enemmänkin sisäistystä.
Miten sitten ulkoistaa asiakaspalvelu hallitusti ja kannattavasti?
Yhteistyön pitää olla aktiivista, tiivistä ja ennen kaikkea avointa. Pitää luoda aito kumppanuus, jolloin tasavertaisina voidaan keskustella palveluntuottamisen jokaisesta olennaisesta yksityiskohdasta, miettiä
Kumpikaan osapuoli ei voi vain heittää kokonaisuutta toisen harteille, vaan ulkoistaminen vaatii onnistuakseen tiivistä ja sitoutunutta yhteistyötä.
Kun nämä on tehty – voittekin hyvillä mielin aloittaa yhteisen ulkoistusmatkan valitun, luotettavan kumppaninne kanssa!
Pia Pursiainen
Chief Opportunity Officer
044 540 0654
pia.pursiainen@momentdigital.fi
Blogi - 19.3.2021
Kerroimme äskettäin, että Marja Kortelainen aloittaa…
Lue lisää
Blogi - 3.3.2021
Moment Digital on nimennyt asiakaskohtaamisliiketoiminnan Senior Account Manageriksi Marja Kortelaisen.
Lue lisää
Blogi - 25.2.2021
Miten sinä määrittelisit hyvän asiakaspalvelun laadun? Onko se sama asia…
Lue lisää