
Blogi - 2.12.2021
Moment Digitalin toimitusjohtajaksi nimitetty Merja Laakso
Moment Digitalin uudeksi toimitusjohtajaksi on nimitetty Merja Laakso Julius Lindholmin…
Lue lisää
Blogi - 2.9.2021
Covid-19-pandemia on nopeuttanut Suomessa ja maailmalla pysyvästi työelämän murrosta. Töitä tehdään etänä, ajasta ja paikasta entistä riippumattomammin.
Tilanne on saanut monet organisaatiot miettimään toimitilojen ja tukifunktioiden järjestelyä vastaamaan muuttunutta tarvetta:
Loppuasiakkaiden tarpeet ovat myös muuttuneet. Miten heitä palvellaan laadukkaasti ja tehokkaasti, ajasta ja paikasta riippumatta? Mikä on oikea syvyys ja leveys? Onko loppuasiakastuki kustannuserä vai kilpailukeino? Onko itsepalvelu palvelua?
Laadukkaan tuen tarve ajasta ja paikasta riippumattomasti on kasvanut ja henkilökohtaisen palvelun tarve nousee myös, itsepalvelun sijaan. Muuttuneessa tarvekentässä näitä voi olla vaikeaa järjestää itse – ja vieläpä kustannustehokkaasti ja laadukkaasti. Organisaatiot tuottavat Service Desk- / Help Desk -alueella edelleen hybriditukea, lähi- ja etämalleilla.
Skaalaus etätukeen voi olla haastavaa, koska tuen antajan tulisi usein puhua niin sanotusti ihmistä ja omata samanaikaisesti tekninen tietotaito ja tuntemus ongelmakenttään.
Monessa tapauksessa tuntuu oikeaksi ratkaisuksi nousevan kumppanuus alan asiantuntijan kanssa – tässä tapauksessa Moment Digitalin kanssa. Taustamme on kahden liiketoimintayksikön yhdistymisessä; ICT-asiantuntijaorganisaation, jossa on syvää alueen reaalikompetenssia ja asiakaspalveluliiketoiminnan, missä osataan oikea ihmisen kohtaaminen, palveluasenne.
Lopputuloksena on tehokas palvelukonsepti, missä Service Deskin / Help Deskin asiakaskohtaaminen on vastaanottava ja palvelualtis, mutta pintaan saadaan syötettyä tarvittavaa teknistä tietotaitoa.
Suomesta, suomeksi, 24/7/365
Perinteisessä ulkoistuksessa on edelleen selkeä vastakkainasettelu: on toimittaja ja asiakas. Tätä lähestymiskulmaa pehmennetään yhteyshenkilöillä, ohjausryhmillä ja raportoinnilla, mutta edelleen – on toimittaja ja asiakas. Omissa leireissään, seinä välissä.
Moment Digital on luonut alueelle uniikin allianssimallin, missä seinät kaadetaan ja rajat puretaan. Pyrkimyksenä on luoda yhteinen palvelukokonaisuus, jossa tapauskohtaisesti otetaan kummaltakin jäseneltä mukaan komponentit, joilla saavutetaan haluttu lopputulos.
Ratkaisu on 113 %:sti räätälöity. Off-the shelf -palvelu ei mielestämme ole palvelua.
Palvelun rakentamisessa voidaan hyödyntää työkaluja, esimerkiksi
Olemme yrityksenä ketterä, tehokas ja laatuorientoitunut. Tuotamme palvelua, ei teollisesti mutta ammattimaisesti, yli 30 vuoden kokemuksella ja tyytyväiset asiakkaamme ovat paras käyntikorttimme.
Meiltä saa niin teknistä tukea 24/7/365 sovituilla leveleillä, hälytysvalvontaa, muutostarpeiden kartoitusta kuin suunnitteluakin.
Mika Hänninen
Senior Account Manager, Service Desk- ja Jatkuvuuspalvelut
040 920 7734
mika.hanninen@momentdigital.fi
Haluatko 15 min sparrauksen Mikan kanssa ja keskustella etätuesta, joka puhuu ihmistä? Suomesta, suomeksi, 24/7/365. Klikkaa ja varaa vartti Mikan kalenterista:
Varaa aika tästä!Katso tutkimustulos: Teknisen tuen tärkeimmät ominaisuudet >>
Blogi - 2.12.2021
Moment Digitalin uudeksi toimitusjohtajaksi on nimitetty Merja Laakso Julius Lindholmin…
Lue lisää
Uutiset - 5.11.2021
Haemme uutta toimitusjohtajaa nykyisen toimitusjohtajamme siirtyessä uusiin tehtäviin. Moment Digital…
Lue lisää
Tutkimukset - 1.11.2021
Tutkimus kertoo, että teknistä tukea halutaan selkosuomeksi ja vaivattomasti sillä…
Lue lisää