Blogi - 8.1.2020

Laadukasta puhelinmyyntiä ihmiseltä ihmiselle

Onneksi olkoon Eeva! Kansainvälinen vakuutusyhtiö, jonka nimissä teet telemarkkinointia, on palkinnut sinut laadukkaasta työstä. Kerrotko mistä tässä on kyse?

”Tehtäväni on myydä vapaaehtoisia vakuutussopimuksia kuluttaja-asiakkaille. Minun tekemissäni vakuutussopimuksissa on kuulemma ollut pitkäaikaisimmat asiakkaat ja samalla on mitattu asiakastyytyväisyyttä viimeiseltä 8 kuukaudelta. Vakuutusyhtiössä haluttiin siis seurata, etteivät asiakkaat heti peru tekemäänsä sopimusta”Eeva kertoo ja jatkaa:

”Tämä palkinto tuli minulle täysin puskista! En edes tiennyt, että tällaisia mittareita seurataan.”

Positiivinen palaute voimaannuttaa

Laatukilpailu oli valtakunnallinen ja kyseistä kampanjaa soitettiin useilla paikkakunnilla. Suklaan ja kukkien lisäksi on toimeksiantaja vielä luvannut postittaa Eevalle pienen yllätyksen.

Palkintoja tärkeämpää on kuitenkin saada tunnustusta hyvin tehdystä työstä, jotta tietää tehneensä oikeita asioita.

”On mukava kuulla, että asiakkaat ovat pysyneet ja ymmärtäneet mitä ovat ostaneet – eivätkä tilanneet vain siksi, että saisivat puhelun päättymään”, Eeva nauraa.

Asiakkailta tulevat positiiviset palautteet pysyvät pitkään mielessä ja ne ovat mittaamattoman arvokkaita muistella niinä hetkinä, kun kaikki ei sujukaan kuin Strömsössä.

”Minulle on lähetetty esimieheni kautta jopa henkilökohtaiset terveiset, että kanssani oli mukava keskustella”, Eeva paljastaa.

Toimeksiantaja seuraa tuloksia ja järjestää kilpailuja, mutta niin tehdään myös firman sisällä. Tampereella seurataan kvartaaleittain, kenellä on eniten myyntiä, kuka on porukan ”superstara”, ja tavoitteet ylittäneet palkitaan esimerkiksi lahjakorteilla.

Annika Strand
Markkinointipäällikkö
040 501 1572
annika.strand@momentdigital.fi


Jaa:

Lue myös nämä

  • Paranna yrityksesi tuottavuutta ratkaisuillamme. Jätä viesti, niin otamme sinuun yhteyttä.