
Blogi - 16.2.2021
Asiakaskokemus vuonna 2021
Miten varmistaa, että asiakaskokemus vuonna 2021 on paras mahdollinen?…
Lue lisää
Blogi - 8.1.2020
Onneksi olkoon Eeva! Kansainvälinen vakuutusyhtiö, jonka nimissä teet telemarkkinointia, on palkinnut sinut laadukkaasta työstä. Kerrotko mistä tässä on kyse?
”Tehtäväni on myydä vapaaehtoisia vakuutussopimuksia kuluttaja-asiakkaille. Minun tekemissäni vakuutussopimuksissa on kuulemma ollut pitkäaikaisimmat asiakkaat ja samalla on mitattu asiakastyytyväisyyttä viimeiseltä 8 kuukaudelta. Vakuutusyhtiössä haluttiin siis seurata, etteivät asiakkaat heti peru tekemäänsä sopimusta”, Eeva kertoo ja jatkaa:
”Tämä palkinto tuli minulle täysin puskista! En edes tiennyt, että tällaisia mittareita seurataan.”
Positiivinen palaute voimaannuttaa
Laatukilpailu oli valtakunnallinen ja kyseistä kampanjaa soitettiin useilla paikkakunnilla. Suklaan ja kukkien lisäksi on toimeksiantaja vielä luvannut postittaa Eevalle pienen yllätyksen.
Palkintoja tärkeämpää on kuitenkin saada tunnustusta hyvin tehdystä työstä, jotta tietää tehneensä oikeita asioita.
”On mukava kuulla, että asiakkaat ovat pysyneet ja ymmärtäneet mitä ovat ostaneet – eivätkä tilanneet vain siksi, että saisivat puhelun päättymään”, Eeva nauraa.
Asiakkailta tulevat positiiviset palautteet pysyvät pitkään mielessä ja ne ovat mittaamattoman arvokkaita muistella niinä hetkinä, kun kaikki ei sujukaan kuin Strömsössä.
”Minulle on lähetetty esimieheni kautta jopa henkilökohtaiset terveiset, että kanssani oli mukava keskustella”, Eeva paljastaa.
Toimeksiantaja seuraa tuloksia ja järjestää kilpailuja, mutta niin tehdään myös firman sisällä. Tampereella seurataan kvartaaleittain, kenellä on eniten myyntiä, kuka on porukan ”superstara”, ja tavoitteet ylittäneet palkitaan esimerkiksi lahjakorteilla.
Annika Strand
Markkinointipäällikkö
040 501 1572
annika.strand@momentdigital.fi
Blogi - 16.2.2021
Miten varmistaa, että asiakaskokemus vuonna 2021 on paras mahdollinen?…
Lue lisää
Blogi - 26.1.2021
Onko asiakasneuvoja ihminen vai kone? Piip piip, piip. Siitä on…
Lue lisää
Blogi - 13.1.2021
Onnistunut asiakaskohtaaminen on sielua elähdyttävä kokemus. Itse muistelen vielä vuosienkin…
Lue lisää