Service Desk

Service Desk -palvelu tukee asiakasyritystä juuri siinä missä tukea tarvitaan.

Service Desk -palvelut suunnitellaan aina asiakkaan tarpeisiin. Käyttöönottosuunnittelun yhteydessä kartoitetaan nykyinen toiminta ja käydään läpi asiakaspolut ja kohtaamispisteet. Näiden pohjalta luodaan toimintasuunnitelma Help Desk -palvelulle yhdessä asiakkaan kanssa.

Palvelu on saatavissa 24/7/365 ja Service Desk -asiantuntijat vastaavat valituissa palvelukanavissa sovitun mukaisesti.

Service Desk -kompetenssi

Service Desk -tarpeita on laidasta laitaan ja meillä on halu ymmärtää, mikä palvelukokonaisuus on asiakkaan parhaan edun mukainen. Kauttamme saatavissa:

Kaikki tekeminen on läpinäkyvää ja Help Deskiin voidaan liittää Moment Online -analysointipalvelu.

Toimintaympäristö ja kanavat

Kriittiset palvelut vaativat ammattimaisen ja luotettavan toimintaympäristön. Moment Digitalissa tämä tarkoittaa sertifioituja palveluita ja turvallisia yhteyksiä:

Help Desk -kanavat – saatavissa 24/7

Lisäksi hoidamme skannaukset, datan tallennukset ja muut back office -tukityöt.

Service Desk -palveluissa taskit hoitaa dedikoitu asiantuntijatiimi ja tekniset tukihenkilöt ovat datanomeja tai heillä on vähintään vastaava osaaminen. Kielivalikoimina suomi ja englanti.

Ratkaisut myyntiin ja asiakaspalveluun 24/7

Tutustu Moment Digitalin muihin palveluihin tästä >>

Haluatko tietää lisää Service Desk -palvelusta?

Hannu Rajala

020 743 5185
hannu.rajala@momentdigital.fi

  • Paranna yrityksesi tuottavuutta ratkaisuillamme. Jätä viesti, niin otamme sinuun yhteyttä.