Henkilöstön työvälineisiin kuuluu monenkirjava joukko laitteita, ohjelmistoja, sovelluksia ja yhteyksiä, joiden toimimattomuus voi tarkoittaa työn tekemisen täydellistä pysähtymistä.
Myös loppuasiakkaiden palveleminen vaatii digitalisoituneessa maailmassa sitä, että IT-ratkaisuiden tulee toimia – ajasta ja paikasta riippumatta.
Hetkissä, joissa laitteet rikkoutuvat, järjestelmät menevät umpisolmuun, yhteydet kaatuvat tai sovellukset ovat jumissa mitataan IT-tuen ratkaisukyky saada asiat takaisin toimintakuntoon.
Työntekijäsi ansaitsevat Suomen käyttäjäläheisimmän Service Deskin
Työn tuottavuus ja tehokkuus lisääntyvät, kun ongelmatilanteet ratkaistaan nopeasti ja laadukkaasti. Sujuva arki vaikuttaa myös henkilöstön työmotivaatioon ja loppuasiakkaiden palvelukokemukseen.
Suomen käyttäjäläheisin Service Desk yhdistää teknisen osaamisen ja nostaa käyttäjän palvelukokemuksen asiointihetken keskiöön. Mielestämme Service Deskin osaajamme voivat olla asiakkaamme henkilöstön parhaita ystäviä varmistaen miellyttävän asioinnin, tuen ja turvan sekä huolettoman arjen 24/7.
Erikoistunut Service Desk -kumppani
Moment Digital on erikoistunut syväosaamista vaativien palveluiden tuottamiseen, jossa Moment Digitalilta odotetaan lisäarvon tuottamista ja korkeaa laatua.
Emme ole erikoistuneet ns. matalan lisäarvon palveluihin (ylivuoto, vastauspalvelut, pelkkä ensiasteen IT-tukipalvelu). Suurimman hyödyn kumppanuudestamme saa, kun yhteistyössä ja laadukkaasti hoidetaan ne kaikkein tärkeimmät palveluhetket.
Me uskomme alalle epätyypilliseen, ”erikoistuvaan” toimintamalliin, jossa me aidosti ymmärrämme asiakkaamme henkilöstön arkea ja toimintaympäristöä. Haluamme tuottaa loppukäyttäjälle parhaan mahdollisen palvelukokemuksen, olla ratkaisukykyisiä ja tehdä työmme laadukkaasti.
Erikoistumisen lisäksi mahdollistamme samalla asiakkaallemme tärkeän jouston ja skaalautumisen, haastavien palveluaikojen hoitamisen 24/7 sekä täyden läpinäkyvyyden ja ennustettavuuden.
Service Deskin toimintamallissamme tapa kontaktien kuljettamiselle, erikoistumiselle ja myös eskaloinnille on toteutettu tavalla, joka tuottaa strategiamme mukaista ”Suomen Käyttäjäläheisintä Service Deskiä”.
Service Desk -osaaminen
Service Desk -tarpeita on laidasta laitaan ja meillä on halu ymmärtää, mikä palvelukokonaisuus on asiakkaan parhaan edun mukainen. Kauttamme saatavissa:
- Käyttöjärjestelmät
- työasemat, palvelimet, mobiililaitteet
- Active Directory -osaaminen ja -käyttäjähallinta
- Oheislaitteet ja ohjelmistojen asennukset
- Mobiilituki, liittymähallinta ja mobiilipäätelaitteet
- Tikettijärjestelmien laaja osaaminen
- mm. Zendesk, Freshdesk, Autotask, Jira
- Office-ohjelmat ja Office 365
- Etähallinta
- Teamviewer
Kaikki tekeminen on läpinäkyvää ja Service Deskiin voidaan liittää Moment Online -analysointipalvelu.
Service Desk -palvelun osa-alueet
Palvelu voi sisältää esim. yhden tai useamman seuraavista:
- IT-tuki, yksi kontaktipiste käyttäjille, saatavilla kaikki tasot (1-3) erikseen tai kokonaisuutena
- Nimetty tai jopa dedikoitu tiimi
- Hälytys- ja eskalointipalvelu
- Testauspalvelut ja moderointi
- IT-järjestelmien ylläpitotehtävät
- Raportointi ja seuranta
- Lisäksi hoidamme skannaukset, datan tallennukset ja muut back office -tukityöt.
- Service Desk -palveluissa taskit hoitaa dedikoitu asiantuntijatiimi ja tekniset tukihenkilöt ovat datanomeja tai heillä on vähintään vastaava osaaminen.
- Kielivalikoimina suomi ja englanti
Palvelukanavat ja 24/7
Palvelemme siellä ja silloin, kun tarvetta on. Service Desk -kanavat saatavissa 24/7
- Puhelin
- Tikettijärjestelmät
- Sähköposti
- Chat
- Sosiaalinen media
- Tekstiviestit
Haluatko tietää lisää Service Desk -palvelusta?
Hannu Rajala
020 743 5185
hannu.rajala@momentdigital.fi