Telemarkkinoinnin ammattilaiset
Momentin telemarkkinoijat, Moment Makerit, ovat myynnin ja asiakaskohtaamisten ammattilaisia. Lupaamme tuloksellisia kohtaamisia ja telemarkkinoinnissa se tarkoittaa
- asiakkaillemme hyviä myyntituloksia
- myyjille tapaamisia tai esimerkiksi
- tietoa halutun kohderyhmän markkinoista.
Liputamme avoimuuden nimeen ja Moment Way helpottaa asiakkaan matkaa. Kampanjoita ei tehdä sokkona, vaan mielestämme asiakkaankin kuuluu nähdä työn tulokset koko kampanjan ajan – eikä vasta sen päätyttyä. Lupaamme asiakkaillemme:
- kattavan työasema- ja käyttöjärjestelmätuen
- yrityksen brändiin ja toimialaan koulutetut asiakaspalvelijat
- läpinäkyvän raportoinnin
- myyntiä tehostamaan voidaan lisätä kampanjan ajaksi verkkosivuille chat-palvelu
Nauhoitamme jokaisen puhelun laadunseurantaa varten. Muista raportointikäytännöistä sovimme aina yhdessä asiakkaamme kanssa.
Mihin telemarkkinointia käytetään?
Opportunity Manager Tuula Laitinen kertoo, että toisin kuin usein ajatellaan, on telemarkkinointi muutakin kuin lehtien myyntiä puhelimitse. Ulossoittotiimi voi hoitaa esim.
- asiakastyytyväisyyskyselyt
- tietojen päivitykset ja
- käytännössä mitä tahansa muuta työtä, jossa tarvitaan myynnillistä ja päämäärätietoista otetta.
Tyypillinen asiakas tarvitsee kumppanin, joka varaa tapaamisajat yrityksen edustajalle ja myyjä voi keskittyä luurissa olemisen sijaan asiakkaiden kanssa kaupan tekoon.
Kun teemme telemarkkinointikampanjan esim. rakennusfirmalle aloitamme kartoittamalla taloudet, joilla on remonttitarpeita. Rakennusfirman edustaja saa valmiin tiedon potentiaalisista asiakkaista, joiden kanssa hän pääsee sopimaan jatkosta. Telemarkkinointi auttaa ammattilaista tehostamaan ajankäyttöään!
Tyypillisesti myymme myös tapaturmavakuutuksia tai tarjoamme rahoituspalveluita puhelimessa.
Telemarkkinoinnin mitattavuus?
Telemarkkinoinnin tehoja mitataan luonnollisesti kuten kaikkea muutakin tuloksellista tekemistä. Järjestelmäraportista saadaan tarkat luvut, joiden perusteella tekemistä kehitetään jatkuvasti. Tapanamme on tehdä ensin testikampanja ja suosittelemme, että yrityksen edustaja on paikalla kuuntelemassa miten ensimmäiset ulossoitot hoidetaan. Näin saadaan heti tehtyä korjaavat toimenpiteet ja voidaan olla varmoja, että työ tehdään juuri kuten yrityksen edustaja toivoo.
Telemarkkinointitiimin työntekijöiden vaihtuvuus
Fakta on se, että telemarkkinointityö ei sovi jokaiselle. Siihen vaaditaan tietynlaista ihmistyyppiä ja työ vaatii taitoa. Olemme onnistuneet saamaan tiimiimme todellisia telemarkkinoinnin helmiä, joista saamme olla ylpeitä. Haluamme ajatella, että tämä kertoo sekä meistä yrityksenä että meidän tyytyväisyydestämme omiin työntekijöihimme. Kaikki työntekijät ovat omilla palkkalistoillamme, ts. emme käytä vuokratyövoimaa.
Telemarkkinointia on saatavana seuraavilla kielillä (kaikissa natiiviosaajat):
- suomi
- ruotsi
- englanti
- norja
- tanska
Palvelua kaikissa kanavissa 24/7
Tiesitkö, että saat Moment Digitalista kattavat kokonaisratkaisut kaikkiin nykyisiin asiakaspalvelutarpeisiinne? Palveluvalikoimastamme löytyvät:
- Asiakaspalvelu
- Myynti
- IT-ratkaisut
- Digitaalinen työympäristö
- Operaattoripalvelut ja
- Service Desk -palvelut
Palvelemme niin puhelimessa, sähköpostissa, chatissa kuin vaikkapa Facebookissa. Olemme myös aktiivinen kumppani, kun haluatte kehittää asiakaskokemusta ja mietitte seuraavaa askelta kohti parempia ja tuloksekkaita kohtaamisia nykyisten ja tulevien asiakkaidenne kanssa.
Kaikki palvelumme on saatavissa 24/7. Tutustu Moment Digitalin palveluihin tästä »