Riittääkö, että asiakaspalvelussa asiakas saa vastauksen kysymykseensä, tulee palvelluksi ja tämä kaikki hoidetaan sovitussa ajassa? Meidän mielestämme ei.
Myynnillisen asiakaspalvelun Case-esimerkki:
Moment Digitalin asiakkaalla on voimakkaasti sesonkiluonteinen tuote, ja he ovat ulkoistaneet asiakaspalvelussa jo vuosien ajan. Aiempi kumppani oli hyvä, mutta nyt etsittiin vieläkin toimivampaa yhteistyötä.
Lupasimme, että
- myymme enemmän kuin entinen kumppani on myynyt
- reagoimme volyymivaihteluihin entistä paremmin
- olemme yhteistyössä aktiivisempia kuin aiempi yhteistyökumppani
- teemme kaikkemme, että lupaukset ennen pitkää toteutuvat.
Myynti kasvoi liki 100 %
Olemme myyneet lähes tuplasti enemmän kuin edellisenä vuotena samaan aikaan. Asiakaspalvelusta on tullut aidosti arvoa tuottava yksikkö, myynnillinen asiakaspalvelu. Se tarkoittaa sitä, että tuotamme palvelua, joka tuottaa aitoa arvoa – ei vain kustannuksia.
Vastausprosentti yli 96
Olemme lupaustemme mukaan reagoineet haastaviinkin volyymivaihteluihin odotusten mukaisesti. Viimeisemmän kampanjan aikana vastasimme yli 96 %:sti tulleisiin puheluihin – tämä ei ainoastaan täytä lupauksiamme vaan ylittää tavoitteemme!
Tiimimme saa kiitosta reagointikyvykkyydestä ja siitä että meillä asiat otetaan tosissaan, asiakasta kuunnellaan ja toiveet toteutetaan.
Palvelua kaikissa kanavissa 24/7
Tiesitkö, että saat Moment Digitalista kattavat kokonaisratkaisut kaikkiin nykyisiin asiakaspalvelutarpeisiinne? Palveluvalikoimastamme löytyvät:
- Asiakaspalvelu
- Myynti
- IT-ratkaisut
- Digitaalinen työympäristö
- Operaattoripalvelut ja
- Service Desk -palvelut
Palvelemme niin puhelimessa, sähköpostissa, chatissa kuin vaikkapa Facebookissa. Olemme myös aktiivinen kumppani, kun haluatte kehittää asiakaskokemusta ja mietitte seuraavaa askelta kohti parempia ja tuloksekkaita kohtaamisia nykyisten ja tulevien asiakkaidenne kanssa.
Kaikki palvelumme on saatavissa 24/7. Tutustu Moment Digitalin palveluihin tästä »
Kokemuksia Moment Digitalin buukkauksista: