Tiketöintiratkaisu

Helposti käyttöönotettava asiakkuudenhallintatyökalu varmistaa, ettei yksikään viesti jää vastaamatta.

Onko asiakkuuksien hallinta kunnossa vai vähän sinne päin? Kuka vastaa asiakkaalta tulleeseen sähköpostiin: jokainen yhtäaikaa vai ei kukaan? Miten seuraatte asiakkaan kanssa käytyjä keskusteluita, mitä on puhelimessa sovittu ja koska palataan asiaan? Tiketöintiratkaisumme on ylivertainen työväline näiden asioiden ratkaisuun: asiakkuuksien hallintaan ja työn järkeistämiseen, tehostamiseen ja seuraamiseen.

Tiketöintiratkaisu on kaikkea mitä CRM voi tarjota, mutta vielä paljon enemmän. Esimerkiksi sisään tulevat kontaktit voi hallinnoida entistä tehokkaammin. Asiakkuudet voi järjestää, asiakasryhmiä muokata ja muistutuksia tai hälytyksiä luoda, jotta yksikään työtehtävä ei jää muistin varaan. Palvelu on myynnin tuen apu ja esimiehen työn seurannan ja kehittämisen työväline. Mukana tulevat selkeät raportit, jotka voidaan viedä sekuntitasolle tai käyttää yleisluontoisemmin. Yksinkertaisesti ihana järjestyksen ylläpitäjä!

6 syytä valita tiketöintiratkaisumme asiakkuuksien hallintaan

1. Tehostaa viestiliikennettä
Kenen vuoro olikaan tällä kertaa hoitaa yleiseen palaute-boxiin tullut viesti? Jottei yrityksessänne jokainen matti ja maija vastaa samaan viestiin: tiketöintiratkaisu. Merkitse viesti itsellesi ja hoida se. Järjestelmä pitää huolen, hälyttää ja muistuttaa, jottei asia jää hoitamatta. Kaikki sisääntulevat viestit löytää tiensä oikealle henkilölle eikä aikaa tuhlaavia päällekkäisyyksiä enää pääse syntymään.

2. Nopeuta vastausaikaa valmiilla vastauspohjilla
Usein kysyttyihin kysymyksiin voit luoda valmiit pohjat, templatet, ja pääsette näin eroon turhilta 14-kohdan vastauslistojen naputteluilta aina vain uudestaan ja uudestaan. Nappaat oikean templaten ja lähetät se kysymyksen lähettäjälle. Nopeaa!

3. Toimiva seuranta
Voit esimiehenä valvoa, että yritykseenne tulleisiin viesteihin vastataan ja myös sovitussa ajassa. Tiketöintijärjestelmän seuranta pitää huolen, että saat muistutuksen, jos näin ei ole. Voit myös jakaa tulleet kontaktit oikean henkilön työlistalle. Ellette sitten halua kokonaan automatisoida uudelleenohjausta. Sekin onnistuu.

4. Tehosta ja luo ryhmiä
Järjestä sekä asiakkaasi että työntekijät halutuilla kriteereillä ryhmiin. Työntekijöille voit antaa oikeuden ainoastaan nähdä viestit tai myös vastata niihin – asiakaskohtaisesti. Asiakkaat voit jakaa “heti hoidettaviin” ja “ehtii vielä iltapäivällä” -tyylisiin kategorioihin. Järjestelmä hälyyttää ja muistuttaa tarpeen mukaan tekstarilla, sähköpostilla.

5. Moment Digital hoitaa ylläpidon
Suomenkielinen ohjelmisto on käyttäjäystävällinen ja se on Moment Digitalin ylläpitämä, toimintavarma ja jatkuvasti kehittyvä. Maailmanlaajuisesti käyttäjäyrityksiä on yli 20 000.

6. Räätälöidään juuri teidän tarpeisiin
Tiketöintiratkaisu tehdään aina asiakkaan tarpeisiin ja palvelun käyttämiseen annetaan konsultaatio, joka sisältyy palvelun hintaan. Kerran palvelun käyttöön ottaneet eivät osaa saati halua olla ilman palvelun tuomia parannuksia jokapäiväiseen työhön. Rehellisesti sanottuna loistava tuote, jota saat Suomessa ainoastaan Moment Digitalilta.

Käyttöönotto

Onko käytössäsi tietokone? Hyvä. Juuri muuta et tarvitse tiketöintijärjestelmän käyttöönottoon. Asiakkuudenhallintapalvelussa kaikki on automatisoitavissa, jos niin halutaan. Ota yhteyttä niin sovitaan tapaaminen, jotta löydetään parhaat ominaisuudet palvelusta juuri teidän yrityksellenne. Mahdollisuuksia on rajattomasti.

Haluatko tietää miten tiketöintiratkaisumme palvelee parhaiten juuri teitä?

  • Paranna yrityksesi tuottavuutta ratkaisuillamme. Jätä viesti, niin otamme sinuun yhteyttä.