Mitkä tehtävät työpäivässäsi tuntuvat turhilta ja ärsyttäviltä rutiineilta, joiden suorittamisessa ammattitaitosi menee hukkaan?
Taustatyö – mitä se on?
Usein asiakkaat sanovat, että heillä ei ”turhaa työtä” tehdä, lean-ajattelu on jalkautettu yrityksen jokaiseen sopukkaan. Hyvä niin!
Jos siitäkin huolimatta löytyy vielä työtehtäviä, joihin kuluu kallista aikaa ja jotka voisi antaa jollekulle muulle tehtäväksi, me olemme käytettävissänne.
Meillä on 250 työntekijää, jotka voivat olla apukäsinä mm.
- lomakkeiden skannauksessa
- kutsujen postittamisessa
- tietojen tallennuksessa
- sähköpostien ja
- palautteiden käsittelyssä ja kirjaamisessa
Asiakaspalvelun henkilökunta
Asiakaspalvelun laatu on juuri niin hyvää kuin jokainen kohtaaminen asiakkaan kanssa. Osaava, ammattitaitoinen ja motivoitunut henkilöstö onkin palvelun laadun kannalta kriittinen tekijä.
Uskomme, että yritykseen sitoutunut ja koulutettu henkilöstö tuo parhaat tulokset. Jokainen Moment Maker, asiakasneuvoja, onkin omilla palkkalistoillamme, emmekä käytä vuokratyöntekijöitä. Työsuhteiden pituudet ovat myös Moment Digitalissa puhelinpalvelualalle poikkeuksellisen pitkiä.
Palvelua kaikissa kanavissa 24/7
Tiesitkö, että saat Moment Digitalista kattavat kokonaisratkaisut kaikkiin nykyisiin asiakaspalvelutarpeisiinne? Palveluvalikoimastamme löytyvät:
- Asiakaspalvelu
- Myynti
- IT-ratkaisut
- Digitaalinen työympäristö
- Operaattoripalvelut ja
- Service Desk -palvelut
Palvelemme niin puhelimessa, sähköpostissa, chatissa kuin vaikkapa Facebookissa. Olemme myös aktiivinen kumppani, kun haluatte kehittää asiakaskokemusta ja mietitte seuraavaa askelta kohti parempia ja tuloksekkaita kohtaamisia nykyisten ja tulevien asiakkaidenne kanssa.
Kaikki palvelumme on saatavissa 24/7. Tutustu Moment Digitalin palveluihin tästä »