Sosiaalinen media -palvelu koostuu verkossa operoivasta asiakaspalvelutiimistä, joka palvelee toimeksiantajamme asiakkaita sosiaalisessa mediassa (esim. Facebook, Twitter ja keskustelufoorumit) kaikkina vuorokauden aikoina.
Sosiaalisen median -palvelun sisältö määritellään aina toimeksiantajan kanssa. Voimme esimerkiksi
- vastata yritykseen ja sen tuotteisiin kohdistuviin kysymyksiin
- opastaa nykyisiä asiakkaita toimimaan oikein ongelmatilanteissa
- pysäyttää väärän tiedon leviämisen ja estää some-myrskyt
Some-tiimi päivystää verkossa, jopa 24/7.
Sosiaalinen media -palvelun tavoitteet ja tulokset
Somessa jaetaan matalalla kynnyksellä omat positiiviset ja etenkin negatiiviset kokemukset – myös yritysten tuotteiden ja asiakaspalvelun onnistumiset ja epäonnistumiset. Palaute voi olla myös yhden asiakkaan henkilökohtainen mielipide tuotteesi laadusta, hinnasta tai ominaisuudesta, joka saa suhteettoman suuren huomion verkossa. Todellisuusperää ei aina tarvita ja tarpeeksi kiehtova tarina saa aikaan viraaliefektin, jossa tarina leviää kiihtyvällä vauhdilla.
- Tärkeää on reagoida nopeasti
- Tulla esille yrityksen omalla nimellä ja kertoa miten asia oikeasti on
- Kiittää asiakasta rehellisyydestä ja asian esille tuomisesta
- Joskus saa myös paukutella henkseleitä ja ottaa hyvä vastaan siellä, missä siitä keskustellaan
Sosiaalinen media -palvelulla saat:
- Somessa tapahtuvat keskustelut heti haltuun
- Yllätettyä nykyiset ja tulevat asiakkaat positiivisesti
- Tehostettua ajankäyttöä – vältyt jatkuvalta päivystämiseltä
- Parannettua yrityksesi imagoa ja näkyvyyttä verkossa
- Olla rauhallisin mielin 24/7
- Käännettyä negatiivisen neutraaliksi tai jopa positiiviseksi
Sosiaalinen media – kohderyhmä
Palvelu on suunniteltu yritys- ja yhteisöasiakkaille, jotka haluavat parantaa asiakaspalveluaan verkossa tai olla osaltaan vaikuttamassa verkossa tapahtuvan keskustelun kulkuun. Sosiaalinen media -palvelu voi olla yhtenä osana Moment Digitalin tarjoamaa monikanavaista asiakaspalvelua tai omana erillisenä palvelunaan.
Palvelua kaikissa kanavissa 24/7
Tiesitkö, että saat Moment Digitalista kattavat kokonaisratkaisut kaikkiin nykyisiin asiakaspalvelutarpeisiinne? Palveluvalikoimastamme löytyvät:
- Asiakaspalvelu
- Myynti
- IT-ratkaisut
- Digitaalinen työympäristö
- Operaattoripalvelut ja
- Service Desk -palvelut
Palvelemme niin puhelimessa, sähköpostissa, chatissa kuin vaikkapa Facebookissa. Olemme myös aktiivinen kumppani, kun haluatte kehittää asiakaskokemusta ja mietitte seuraavaa askelta kohti parempia ja tuloksekkaita kohtaamisia nykyisten ja tulevien asiakkaidenne kanssa.
Kaikki palvelumme on saatavissa 24/7. Tutustu Moment Digitalin palveluihin tästä »
Kokemuksia Moment Digitalin monikanavaisesta asiakaspalvelusta: