Chat-palvelu

Chat-palvelu on nopea ja kustannustehokas tapa saada keskusteluyhteys verkkosivusi tai somekanaviesi vierailijoihin.

Moment Digitalilta saat chat-palvelun tuottamiseen tarvittavat työntekijät, Moment Makerit, chat-ohjelmiston, valmiin sisältösuunnitelman ja teknisen toteutuksen.

Chat-palvelun kehittäminen on asiakkaan kanssa tehtävää yhteistyötä. Jokaiselle asiakasyritykselle nimetään oma Value Manager ohjaamaan jokapäiväistä käytännön tekemistä. Olemme kumppanisi asiakasrajapinnassa, emme ulkoistettu palveluntuottaja.

Miksi chat?

Chatistä pidetään sen nopeuden ja käytännöllisyyden ansiosta. Tekemämme tutkimuksen mukaan jo pelkästään chatin julkaiseminen verkkosivuille parantaa asiakastyytyväisyyttä, koska yrityksen tavoittaminen helpottuu.

Moment Digitalin palveluun sisältyy mm.

Monipuoliset käyttökohteet

Yleisimpiä chatin käyttökohteita ovat perinteisten asiakaspalvelutehtävien lisäksi:

Miten toimimme

Moment Makerimme vastaavat asiakasyrityksen vierailijoiden kysymyksiin viipymättä ja sovitulla tavalla.

Yhteisiä toimintamalleja on monia:

Chat-palvelu on saatavissa ympärivuorokautisesti.

Chat-palvelun hyödyt

Chat-lisäpalvelut

  1. Moment Online -palvelu, jonka avulla voi
    • lukea toteutuneita chat-keskusteluja
    • muodostaa tilastoja ja tulostaa ne PDF-tiedostoiksi
    • seurata asetettuja mittareita (esim. kerätyt liidit tai toteutuneet ajanvaraukset)
  2. Palautteen kerääminen chat-kanavasta
    • automaattiset palautekyselyt
    • voidaan ohjata joko Momentin järjestelmään tai suoraan asiakkaan omaan järjestelmään
  3. Chat kolmannen osapuolen verkkosivuille
    • Avaa chat-ikkuna oman sivustosi ulkopuolella. Mahdollista esimerkiksi
    • Autotalli.com, Nettiauto.fi, Autotie.fi
    • Etuovi.com, Oikotie.fi
    • jokin muu sijainti verkossa, kysy meiltä lisää
  4. VideoChat tai CoBrowse
    • Kun tarvitset käyttöösi kuvayhteyden monimutkaisten asioiden helpompaa käsittelyä varten
  5. Facebook Messenger – ja WhatsApp -chat
    • ohjataan Moment Digitalin järjestelmään
    • mahdollistavat aivan uuden tavan toimia tiimissä

Turvallisuus

Chat-palvelu voi olla yksittäinen, myyntiä lisäävä palvelu (esim. liidihankinta) tai se voi olla yksi osa kokonaisvaltaista, yhteistyönä tuotettua asiakaspalvelua. Se toteutetaan käyttäen TLS/SSL-turvatekniikkaa, jolloin kaikki chat-palvelussa tapahtuva viestintä salataan ulkopuolisilta. Chat voidaan profiloida asiakkaan näköiseksi ja lisätä käyttötarkoitusta vastaaviin paikkoihin. Käyttöönottoon riittää internet-yhteys ja -selain.

Giosg.com

Chat-palveluun käytetään yhtestyökumppanimme Giosgin ohjelmistoa. Giosg on kotimainen toimija, jolla on 650 asiakasta 12 maassa. Giosgille on myönnetty 27001 -laatusertifikaatti.

Vai sittenkin chatbot?

Meillä on tarjota myös tekoälyllä varustettuja chat-ratkaisuja, chatbotteja. Tutustu niihin tästä.

Palvelua kaikissa kanavissa 24/7

Tiesitkö, että saat Moment Digitalista kattavat kokonaisratkaisut kaikkiin nykyisiin asiakaspalvelutarpeisiinne? Palveluvalikoimastamme löytyvät: 

  1. Asiakaspalvelu
  2. Myynti
  3. IT-ratkaisut
  4. Digitaalinen työympäristö
  5. Operaattoripalvelut ja 
  6. Service Desk -palvelut

Palvelemme niin puhelimessa, sähköpostissa, chatissa kuin vaikkapa Facebookissa. Olemme myös aktiivinen kumppani, kun haluatte kehittää asiakaskokemusta ja mietitte seuraavaa askelta kohti parempia ja tuloksekkaita kohtaamisia nykyisten ja tulevien asiakkaidenne kanssa. 

Kaikki palvelumme on saatavissa 24/7. Tutustu Moment Digitalin palveluihin tästä »

Haluatko tietää lisää chat-palvelusta?

  • Paranna yrityksesi tuottavuutta ratkaisuillamme. Jätä viesti, niin otamme sinuun yhteyttä.