Asiakaspalvelu sopii kaikenkokoisille yrityksille ja kaikille toimialoille ja se on saatavissa kaikkiin aikoihin tai vain arkisin, mikä yrityksen toimintaa parhaiten palveleekin. Asiakaspalvelun kautta yritykseesi saa yhteyden puhelimitse, tekstiviestitse, sähköpostitse, sekä chat- ja some-kanavien kautta, asiakkaittesi valinnan mukaan.
Toimivan asiakaspalvelun edut
- Asiakastyytyväisyys paranee – vastausta ei tarvitse odotella
- Tehokas asioiden käsittely ja nopeat vastausajat
- Asiakaspalvelu on henkilökohtaista ja yrityksen arvojen mukaista
- Asiakaspalvelu on tarvittaessa ympärivuorokautista
- Asiakaspalvelu on ammattitaitoista ja motivoitunutta
- Natiivikielivalikoima on laaja:
- suomi
- ruotsi
- englanti
- norja
- tanska
- Palvelun laatu on todistetusti korkea ja ISO 9001-sertifioitu
Asiakaspalvelun laatu
Meidän mielestämme asiakaspalvelun siirtäminen meidän hoitoomme ei ole sen ulkoistamista vaan yhteistyötä, jossa meistä tulee asiakasyrityksen jatke. Kartoitamme yhdessä asiakaspalveluun tarvittavat toimenpiteet ja annamme ehdotuksen kokonaisratkaisusta. Toimialatuntemus, jatkuva asiakaspalvelun kehittäminen ja yhteistyön syventäminen kuuluvat olennaisena osana toimintatapaamme, Moment Wayhin. Palvelua kehitetään yhdessä asiakkaan kanssa ja tuloksia käydään läpi seurantapalavereissa.
Läpinäkyvyyttä Moment Online -raportilla
Moment Online on verkkopalvelu, joka tekee asiakaspalvelun raportoinnin läpinäkyväksi. Sen avulla voit tarkastella palveluiden tuottamaa dataa koska tahansa ja miltä ajanjaksolta tahansa. Tietoja voi analysoida tehokkaasti ja käyttää hyväksi palvelutoimenpiteiden suunnittelussa.
Reaaliaikainen palvelunäkymä on räätälöitävissä ja palveluihin liittyvät raportit voi lähettää sähköpostiin vaikka joka päivä.
Asiakaspalvelun henkilökunta
Asiakaspalvelun laatu on juuri niin hyvää kuin jokainen kohtaaminen asiakkaan kanssa. Osaava, ammattitaitoinen ja motivoitunut henkilöstö onkin palvelun laadun kannalta kriittinen tekijä.
Uskomme, että yritykseen sitoutunut ja koulutettu henkilöstö tuo parhaat tulokset. Jokainen asiakasneuvoja onkin omilla palkkalistoillamme, emmekä käytä vuokratyöntekijöitä. Työsuhteiden pituudet ovat myös Moment Digitalissa puhelinpalvelualalle poikkeuksellisen pitkiä.