Paras tapa ansaita asiakkaiden arvostus ja luottamus on arvostaa asiakasta itse.
Asiakaspalvelu on yhteistyötä, jonka tuloksena molemmat osapuolet tulevat
paremmiksi.
Asiakaspalvelu on mahdollisuus nostaa asiakkuuden tasoa ja lisätä myyntiä.
Miksi Moment Digital?

Laatua kaikissa kohtaamisissa
Asiakaspalvelun laatu ja luotettavuus kertovat asiakkaille että muutkin palvelusi ovat laadukkaita ja luotettavia

Olet itse tilanteen tasalla
Voit seurata palvelujasi Moment Online -analyysipalvelun kautta ja varmistaa, että pääsemme yhteiseen tavoitteeseen.

Non-stop palvelua 24/7
Me tiedämme kuinka laatua tuotetaan keskeytyksettä ja paikkariippumattomasti.

Me olemme sinä
Mukaudumme brändiisi ja viestimme juuri sinun äänelläsi.

Sertifioitua laatua
Kehitämme toimintaamme ja asiakaspalveluamme jatkuvasti ja näitä auditoidaan säännöllisesti. ISO 9001- ja ISO 27001-sertifikaatit takaavat meidän olevan laatu- ja turvallisuusasioissa ajan tasalla ja aallonharjalla.

Teemme sinut tavoitettavaksi
Otamme kopin asiakaspalvelusta silloin kun et itse voi, kaikilla kanavilla, kielillä ja aikoina. Tavoitettavuus lisää asiakastyytyväsyyttä ja asiakastyytyväisyys lisää kauppaa. Niin yksinkertaista se on.
Tiesitkö tämän?
99% Moment Digitalin asiakkaista ovat tyytyväisiä yhteistyöhön kanssamme ja 98% suosittelisi meitä myös muille.
Mistä ratkaisupaketti voi koostua?
Asiakaspalveluratkaisumme koostetaan aina yksilöllisesti räätälöidyiksi kokonaisuudeksi, niin että se tukee juuri sinun liiketoimintaasi parhaalla mahdollisella tavalla. Tarjoamme asiakaspalvelun tueksi mm. seuraavat palvelut:
Haluatko että Moment Digital pelastaa sinunkin asiakaspalvelusi?
Meille töihin
Moment Digitalin Fuengirolan studio on tuottanut tuloksellisia kohtaamisia jo vuodesta 2008. Tervetuloa joukkoomme!