Integraatiot tietojärjestelmiin

Mitä syvemmälle meillä on pääsy asiakkaan järjestelmiin, sitä paremmin voimme palvella loppuasiakasta ja viedä kontakti yhden istunnon aikana maliin - parannamme asiakaspalvelukontaktin hoitoa ja tuotamme lisäarvoa kontaktoivalle asiakkaalle.

Asiakaspalvelun tuottamisessa vaaditaan monesti usean rinnakkaisen tietojärjestelmän käyttöä. Teemme osana käyttöönottoprojektia nyky-ympäristön auditoinnin, jossa arvioimme yhdessä asiakkaan kanssa miltä osin järjestelmiä on järkevä integroida.

Integraatiot vain tarpeeseen

Lähestymistapamme integrointeihin on pragmaattinen ja ratkaisukeskeinen. Vaikka lähes mikä tahansa integraatio on mahdollinen tehdä, vain ne integraatiot tuottavat lisäarvoa, jotka aidosti auttavat asiakasta joko palvelun tuottamisen sujuvoittamisessa tai liiketoiminnallisten tavoitteiden edistämisessä.

Integraatioita arvioidessa on tärkeää, että vältämme ”teknologiaan rakastumista” ja pidämme kirkkaana mielessä mitä käyttötarkoitusta teknologia palvelee. Tärkeä osa integraatioiden arviointia on Moment Digitalin suorittama nykytoiminnan auditointiprojekti, jonka tuloksena syntyy ratkaisuehdotuksia. Lue tästä lisää auditointiprojektista >>

Integraatioiden toteuttamiseen käytössäsi on sekä Moment Digitalin integraatioasiantuntijat, että tarvittaessa myös Genesyksen Professional Services -organisaatio. Lue lisää Genesys Cloud -kontaktienhallintajärjestelmästä >>

Haluatko kuulla lisää integraatioista? Ota yhteyttä!

Pasi Toivokoski

Puh. 040 649 2935
pasi.toivokoski@momentdigital.fi

Mitä on digitaalinen asiakaspalvelu ja miten sitä tuotetaan?

  • Paranna yrityksesi tuottavuutta ratkaisuillamme. Jätä viesti, niin otamme sinuun yhteyttä.

  • Kenttä on validointitarkoituksiin ja tulee jättää koskemattomaksi.