Hinnoittelufilosofia

Laatujärjestelmä

Moment Digitalin koko asiakaskohtaamisliiketoiminta on ISO 9001laatusertifioitu jo v. 2008 alkaen, ja yhtiömme toimintaa arjessa ohjaa sertifikaatin vaatimusten mukainen toimintajärjestelmä. Laadunhallintajärjestelmän lisäksi toimintajärjestelmä pitää sisällään myös ISO 27001 -mukaisen tietoturvallisuuden hallintajärjestelmän.

Toimintajärjestelmän avulla varmistamme, että toimintamme on suunniteltua, tavoitteellista ja mitattavaa –ja toimintaamme kehitetään aktiivisesti.

Operatiivisen laadun varmistaminen

Toimintajärjestelmä toimii laadunvarmistamisen pohjana. Keskeisemmässä roolissa ovat kuitenkin asiakaskohtaiset operatiiviset laadunvarmistamiskäytäntömme, jotka pitävät sisällään:

  1. Perehdytyksen
  2. Lähiesimiestyön ja jatkuvan valmentamisen
  3. Laadunvalvonnan

Kysy lisää laadunvarmistuskäytännöistämme >>

Laadunvarmistusprosessi

Laadunvarmistusprosessin tarkoitus on varmistaa, että palvelu on sopimuksessa sovitun yhteisen strategian ja päämäärän mukaista ja että loppuasiakkaille tarjottu asiakaspalvelu on korkeatasoista ja tasalaatuista.

Laatu on enemmän kuin asiakaskokemus, vaikka tämä kieltämättä on aina tärkeä huomioida asiakaspalvelussa. Laadulla tarkoitetaan meillä:

Prosessin pääasialliset työkalut ovat kontaktien monitorointi, palautteenanto ja datan analysointi.

Laadunvarmistusprosessi tarjoaa asiakasneuvojallekin työkalun, joka kertoo miten käsitellyt kontaktit hoidetaan työnantajan sekä toimeksiantajan määrittelemillä tavoilla. Ts. laadunvarmistusprosessi mahdollistaa sen, että asiakasneuvoja tietää tekevänsä työnsä oikein. ”Palautteenannon ja valmennuksen käsikirja” tukee laadunvarmistusprosessia ja on osaltaan varmistamassa sen, että asiakasneuvojalla on mahdollisuus kehittyä työssään ja hänelle tarjotaan valmentavaa ja säännöllistä palautetta.

Haluatko tietää lisää laadun varmistamisesta?

Marja Kortelainen

0400 14 13 19
marja.kortelainen@momentdigital.fi

  • Paranna yrityksesi tuottavuutta ratkaisuillamme. Jätä viesti, niin otamme sinuun yhteyttä.

  • Kenttä on validointitarkoituksiin ja tulee jättää koskemattomaksi.