Blogi - 12.11.2020

Finnpark ja Moment Digital asiakaspalveluyhteistyöhön

Meillä on ilo ja kunnia kertoa, että Moment Digital ja Finnpark ovat solmineet yhteistyösopimuksen, jonka myötä Moment Digital täydentää Finnparkin asiakaspalvelua niin palvelun tuottamisessa kuin sen kehittämisessä.

Finnpark tukee kaupunkikeskustojen kehittymistä ja kestävää liikkumista sujuvilla pysäköinnin palveluilla. Finnparkin Moovy-parkkisovellus on helppokäyttöinen ja puhtaasti kotimainen innovaatio, jota pysäköintiasiakkaat käyttävät sujuvasti Tampereen lisäksi mm. Helsingissä, Lahdessa ja Turussa.

Asiakaspalvelua 24/7

Finnparkin tavoitteena on tarjota toimialan parasta asiakaspalvelua ja tämä on kirjattu myös yrityksen strategiaan. Kun asiakas soittaa tai lähettää sähköpostia, on saman laadukkaan asiakaskokemuksen toistuttava – olipa vastaamassa Finnparkin tai Moment Digitalin asiakasneuvoja.

Oli hienoa huomata, miten tärkeänä Moment Digitalissa nähdään asiakaskokemuksen merkitys. Ammattimainen ote ja pitkä historia asiakaspalveluliiketoiminnassa vakuuttivat meidät ja uskomme, että jatkossa Finnparkin 24/7-asiakaspalvelu on sillä tasolla, jolla sen kuuluukin olla.

Lotta Räty, asiakaspalvelupäällikkö, Finnpark

Yhteistyön myötä Moment Digital vastaa tiiviissä yhteistyössä Finnparkin kanssa mm.

Varmistetaan tulevaisuuden suunnitelmat

Moovy-sovelluksen laajeneminen jatkuu ja Finnparkille on tärkeää, että kumppani pysyy tällä kasvupolulla mukana.

Moment Digitalissa on pakka kunnossa ja kommunikaatio pelaa. Meille oli tärkeää löytää kumppani, jonka kanssa pysymme kilpailukykyisinä nyt ja jatkossakin. Moment Digitalin avoimuus ja rehellisyys vakuuttivat meidät ja tiedämme, että tulevaisuudessa voimme laajentaa yhteistyötä joustavasti.

Tami Koivuniemi, operatiivinen johtaja, Finnpark

Heti keskustelujemme alkuvaiheessa löysimme nopeasti yhteisen kielen. Oli äärimmäisen helppo innostua yhteistyöstä kuullessamme Finnparkin tulevaisuuden suunnitelmista ja lähiaikojen onnistumisista! Uskon, että yhteistyön edetessä pääsemme jatkamaan suunnittelua tulevaisuudenkestävästä asiakaspalvelusta ja sen toteuttamiseen tarvittavista teknologiasta.

Pasi Toivokoski, myyntipäällikkö, Moment Digital

Lisätietoja

Haluatko tietää lisää Moment Digitalin tai Finnparkin asiakaspalveluyhteistyöstä tai yritysten palveluista? Ota yhteyttä!

Pasi Toivokoski
myyntipäällikkö
040 649 2935
pasi.toivokoski@momentdigital.fi

Lotta Räty
asiakaspalvelupäällikkö
040 660 5155
lotta.raty@finnpark.fi

Jaa:

Lue myös nämä

  • Paranna yrityksesi tuottavuutta ratkaisuillamme. Jätä viesti, niin otamme sinuun yhteyttä.