Blogi - 14.10.2020

Finlayson ja Moment Digital asiakaspalveluyhteistyöhön

Moment Digital ja Finlayson ovat solmineet yhteistyösopimuksen, jonka myötä Moment Digital toimii jatkossa Finlaysonin pääasiallisena monikanavaisen asiakaspalvelun tuottajana ja kehittäjänä.

Yhteistyön myötä Moment Digital perustaa Finlaysonin asiakkaiden palvelemiseen erikoistuneen asiakaspalvelutiimin, sekä toimii Finlaysonin monikanavaisen asiakaspalvelun prosessien ja teknologiaratkaisujen kehittäjänä.

Palvelukanavien valikoima laajenee

Yhteistyön myötä Finlaysonin kanavatarjooma laajenee nykyisen kirjallisen asiakaspalvelun lisäksi puhelin– ja chat-kanaviin. Lisäksi asiakaspalvelun aukioloaikoja laajennetaan paremmin vastaamaan nykypäivän kuluttajatarvetta ja -tottumuksia.

Yhteistyömallin myötä Finlayson kykenee tarjoamaan asiakkailleen entistä skaalautuvamman, laadukkaamman ja monipuolisen asiakaspalvelukokonaisuuden.

Finlayson on yksi Suomen rakastetuimmista ja arvostetuimmista brändeistä, ja on etuoikeus saada olla mukana yhtiön asiakaspalvelun ja digitaalisen asioinnin kasvumatkassa. Kumppanuuteen ja yhdessä kehittämiseen perustuva yhteistyömallimme antaa hyvät edellytykset tarjota Finlaysonin asiakkaille tulevaisuudessa entistä sujuvamman asiointikokemuksen.

Julius Lindholm, toimitusjohtaja, Moment Digital

”Moment Digitalin tinkimätön halu panostaa asiakaspalvelun laatuun ja avoin, hyvä vuoropuhelu heti alusta asti vakuutti meidät. Tahtotilamme asiakaskokemuksen ja asiakaspalvelun osalta on korkealla. Tästä on hyvä lähteä rakentamaan kehittyvää ja joustavaa kumppanuutta.”

Maiju Laurén, markkinointijohtaja, Finlayson

Perustettavan Finlayson-tiimin rekrytoinnit käynnistyvät myöhemmin tällä viikolla (42/2020).

Lisätietoja

Julius Lindholm
Toimitusjohtaja
044 745 0572
julius.lindholm@momentdigital.fi

Petri Tervevuori
Operatiivinen johtaja
040 565 9895
petri.tervevuori@momentdigital.fi

Jaa:

Lue myös nämä

  • Paranna yrityksesi tuottavuutta ratkaisuillamme. Jätä viesti, niin otamme sinuun yhteyttä.