
Blogi - 26.1.2021
Asiakasneuvoja – ihminen vai kone?
Onko asiakasneuvoja ihminen vai kone? Piip piip, piip. Siitä on…
Lue lisää
Blogi - 14.10.2020
Moment Digital ja Finlayson ovat solmineet yhteistyösopimuksen, jonka myötä Moment Digital toimii jatkossa Finlaysonin pääasiallisena monikanavaisen asiakaspalvelun tuottajana ja kehittäjänä.
Yhteistyön myötä Moment Digital perustaa Finlaysonin asiakkaiden palvelemiseen erikoistuneen asiakaspalvelutiimin, sekä toimii Finlaysonin monikanavaisen asiakaspalvelun prosessien ja teknologiaratkaisujen kehittäjänä.
Yhteistyön myötä Finlaysonin kanavatarjooma laajenee nykyisen kirjallisen asiakaspalvelun lisäksi puhelin– ja chat-kanaviin. Lisäksi asiakaspalvelun aukioloaikoja laajennetaan paremmin vastaamaan nykypäivän kuluttajatarvetta ja -tottumuksia.
Yhteistyömallin myötä Finlayson kykenee tarjoamaan asiakkailleen entistä skaalautuvamman, laadukkaamman ja monipuolisen asiakaspalvelukokonaisuuden.
Finlayson on yksi Suomen rakastetuimmista ja arvostetuimmista brändeistä, ja on etuoikeus saada olla mukana yhtiön asiakaspalvelun ja digitaalisen asioinnin kasvumatkassa. Kumppanuuteen ja yhdessä kehittämiseen perustuva yhteistyömallimme antaa hyvät edellytykset tarjota Finlaysonin asiakkaille tulevaisuudessa entistä sujuvamman asiointikokemuksen.
”Moment Digitalin tinkimätön halu panostaa asiakaspalvelun laatuun ja avoin, hyvä vuoropuhelu heti alusta asti vakuutti meidät. Tahtotilamme asiakaskokemuksen ja asiakaspalvelun osalta on korkealla. Tästä on hyvä lähteä rakentamaan kehittyvää ja joustavaa kumppanuutta.”
Perustettavan Finlayson-tiimin rekrytoinnit käynnistyvät myöhemmin tällä viikolla (42/2020).
Julius Lindholm
Toimitusjohtaja
044 745 0572
julius.lindholm@momentdigital.fi
Petri Tervevuori
Operatiivinen johtaja
040 565 9895
petri.tervevuori@momentdigital.fi
Blogi - 26.1.2021
Onko asiakasneuvoja ihminen vai kone? Piip piip, piip. Siitä on…
Lue lisää
Blogi - 13.1.2021
Onnistunut asiakaskohtaaminen on sielua elähdyttävä kokemus. Itse muistelen vielä vuosienkin…
Lue lisää
Blogi - 12.11.2020
Meillä on ilo ja kunnia kertoa, että Moment Digital ja…
Lue lisää