
Blogi - 2.12.2021
Moment Digitalin toimitusjohtajaksi nimitetty Merja Laakso
Moment Digitalin uudeksi toimitusjohtajaksi on nimitetty Merja Laakso Julius Lindholmin…
Lue lisää
Blogi - 14.10.2020
Moment Digital ja Finlayson ovat solmineet yhteistyösopimuksen, jonka myötä Moment Digital toimii jatkossa Finlaysonin pääasiallisena monikanavaisen asiakaspalvelun tuottajana ja kehittäjänä.
Yhteistyön myötä Moment Digital perustaa Finlaysonin asiakkaiden palvelemiseen erikoistuneen asiakaspalvelutiimin, sekä toimii Finlaysonin monikanavaisen asiakaspalvelun prosessien ja teknologiaratkaisujen kehittäjänä.
Yhteistyön myötä Finlaysonin kanavatarjooma laajenee nykyisen kirjallisen asiakaspalvelun lisäksi puhelin– ja chat-kanaviin. Lisäksi asiakaspalvelun aukioloaikoja laajennetaan paremmin vastaamaan nykypäivän kuluttajatarvetta ja -tottumuksia.
Yhteistyömallin myötä Finlayson kykenee tarjoamaan asiakkailleen entistä skaalautuvamman, laadukkaamman ja monipuolisen asiakaspalvelukokonaisuuden.
Finlayson on yksi Suomen rakastetuimmista ja arvostetuimmista brändeistä, ja on etuoikeus saada olla mukana yhtiön asiakaspalvelun ja digitaalisen asioinnin kasvumatkassa. Kumppanuuteen ja yhdessä kehittämiseen perustuva yhteistyömallimme antaa hyvät edellytykset tarjota Finlaysonin asiakkaille tulevaisuudessa entistä sujuvamman asiointikokemuksen.
”Moment Digitalin tinkimätön halu panostaa asiakaspalvelun laatuun ja avoin, hyvä vuoropuhelu heti alusta asti vakuutti meidät. Tahtotilamme asiakaskokemuksen ja asiakaspalvelun osalta on korkealla. Tästä on hyvä lähteä rakentamaan kehittyvää ja joustavaa kumppanuutta.”
Perustettavan Finlayson-tiimin rekrytoinnit käynnistyvät myöhemmin tällä viikolla (42/2020).
Marja Kortelainen
Senior Account Manager, Asiakaskohtaamisliiketoiminta
0400 14 13 19
marja.kortelainen@momentdigital.fi
Blogi - 2.12.2021
Moment Digitalin uudeksi toimitusjohtajaksi on nimitetty Merja Laakso Julius Lindholmin…
Lue lisää
Uutiset - 5.11.2021
Haemme uutta toimitusjohtajaa nykyisen toimitusjohtajamme siirtyessä uusiin tehtäviin. Moment Digital…
Lue lisää
Tutkimukset - 1.11.2021
Tutkimus kertoo, että teknistä tukea halutaan selkosuomeksi ja vaivattomasti sillä…
Lue lisää