Asiointipolun hallinta

Missä kohtaamispisteissä ihmisen empatiasta on eniten hyötyä ja mitä voidaan hoita itseasiointina?
Luodaan yhdessä tehokkaat tavat kuljettaa asiakasta haluttuun suuntaan - asiakaskokemusta unohtamatta!

Osana asiakaspalvelun auditointia (lue lisää auditoinnista >>) tuotamme ratkaisuehdotuksen asiakkaalle asiointipolun hallinnasta ja kehittämisestä. Erityisesti asiakaspalvelun kehittämistarkoituksessa mm.

Lopulliset päätökset tekee aina asiakas, Moment Digital tuo kuitenkin ratkaisuehdotuksen muodossa asiakkaalle konkreettisia toteutusvaihtoehtoja sis. ehdotus miten toteutus olisi hyvä suorittaa.

Haluatko tietää lisää asiointipolun hallinnasta?

Pasi Toivokoski

040 649 2935
pasi.toivokoski@momentdigital.fi

  • Paranna yrityksesi tuottavuutta ratkaisuillamme. Jätä viesti, niin otamme sinuun yhteyttä.

  • Kenttä on validointitarkoituksiin ja tulee jättää koskemattomaksi.