Case: Yepzon

Kasvun mukana skaalautuva

Asiakaspalvelu

Yepzon tarjoaa valmiita kokonaispalveluita sekä kuluttajille että yrityksille. Palveluihin kuuluvat myös laitteet, jotka ovat kotimaisen kehitystyön tulosta. Tuotevalikoimaan kuuluu sekä henkilöpaikantamia että esimerkiksi rahdin seurantaan tarkoitettuja teollisia paikantimia.

Ulkoistettu asiakaspalvelu

”Jo startup-vaiheessa Yepzon keskitti avainhenkilöstön työpanoksen kaupallisen hyödyn tuottamiseen. Tästä syystä asiakaspalvelun ulkoistaminen tuntui järkevältä ja loogiselta ratkaisulta”, kertoo Yepzonin Chief Sales Officer Jonne Haakana.

Nicole Lindén ja Jonne Haakana Yepzonin toimistolla, Tampereen Finlaysoninkujalla.

Nicole Lindén toimii Yepzonin Service Managerina ja hän tietää kertoa, että Moment Digital hoitaa Yepzonin ensimmäisen tason palvelua, niin sanottua first-line supportia.

”Moment Digital toimii vaihdepalvelussa ja asiakaspalvelussa, joka sisältää puhelin- ja sähköpostipalvelut. Myös tiketöintijärjestelmää käytetään apuna”, valaisee Nicole yhteistyötä.

Skaalautuvaa asiakaspalvelua

Yepzon on nopeasti kasvava kansainvälinen yritys. Miten yhteistyö on kehittynyt, Jonne Haakana?

”Moment Digitalin tarjoama palvelu on skaalautunut hyvin omaan kasvuumme ja kansainvälistymiseemme. Vaikka kaikki yhteydenottomäärät ovat kasvaneet on meille tuleva määrä pysynyt maltillisena.

Kun valikoimaan on tullut uusia tuotteita tai palveluita niin Moment Digital on osoittanut ottavansa uudet opit nopeasti käyttöön lyhyen koulutuksen jälkeen. Moment Digitalin kanssa toimiminen on ollut joustavaa etenkin muuttuvissa tarpeissamme.”

Lue lisää asiakaspalveluratkaisuista, klikkaa tästä!

Tiimi

Katri Puukka

Service Manager

044 590 1113

Katso myös nämä

  • Paranna yrityksesi tuottavuutta ratkaisuillamme. Jätä viesti, niin otamme sinuun yhteyttä.