Case: Tiivi Oy

Parasta mahdollista chat-palvelua

Asiakaspalvelu

Tiivi on Suomen tunnetuin ikkuna- ja ovivalmistaja. Tiivi on osa Inwidoa, joka on Euroopan suurin ikkunoiden toimittaja ja johtava ovien toimittaja. Inwidossa on yli 200 vuoden kokemus ikkunoista ja ovista lukuisilla markkina-alueilla. Työntekijöitä on noin 4000 ja toimintaa on Suomen lisäksi kymmenessä maassa.

Moment Digitalilla on ilo saada olla Tiivin kumppani – yrityksen, jonka 97 % asiakkaista valitsisi uudelleen! Tehtävämme on varmistaa, että Tiivin verkkosivuilla kävijät saavat parasta mahdollista chat-palvelua – olipa arki tai pyhä.

Ikkunaostoksilla sunnuntai-iltana

Asiakasneuvoja: Hei, onko ikkunoiden tai ovien hankinta mielessä? Tulit oikeaan paikkaan! Kysy minulta apua.

Ilpo Ikkunanostaja: Hei! Erittäin positiivinen ylläri, yhteydenotto onnistuu viikonloppuna!

Asiakasneuvoja: Mainiota, kiitokset mukavasta palautteesta! Haluaisitko, että laitan tarjouspyynnön puolestasi?

Ilpo Ikkunanostaja: Kyllä vain!

Asiakasneuvoja: Se onnistuu. Millainen kohde on kyseessä?

Ilpo Ikkunanostaja: Talo, joka on rakennettu 60-luvulla. Tarkemmat mitat tarkentuvat tämän päivän aikana. Ei-avattavia ikkunoita on 5 kpl ja pari sellaista, jossa ruudut on jaettu neljään osaan. Kiirettä olisi saada tarjous, jo huomenna. Onnistuuko se?

Asiakasneuvoja: Ymmärrän! Laitan tarjouspyynnön kiireellisenä, niin saadaan asia nopeasti etenemään. Meiltä tulee asiantuntija vielä käymään paikan päällä.

Ilpo Ikkunanostaja: Sopii! Tarvitsetko muita tietoja?

Asiakasneuvoja: Nimi, puhelinnumero ja kohteen osoite. Näillä tiedoilla päästään asiassa eteenpäin.

(tietojen vaihtoa)

Ilpo Ikkunanostaja: Hienoa, kiitos! Ilo asioida kanssasi. Päivän jatkoa!

Asiakasneuvoja: Suuret kiitokset! Oikein mukavaa päivänjatkoa sinullekin!

Tuloksellisia kohtaamisia

Asiakasneuvojan tehtävä ei ole ”tsättäillä mukavia” verkkokävijän kanssa, vaan palvella asiakasta napakasti ja napata tiedot talteen Tiivin myyjälle. Tavoitteena on kerätä niitä ”kuumia liidejä”, kuten terminologia kuluu. Chat on palvelukanavana lyömätön tähän tarkoitukseen – myynnin lisäämiseen. Moment Digitalista Chat-palvelu on saatavissa avaimet käteen ja jopa 24/7-palveluna.

Tutustu myös asiakaspalveluallianssiin – lue lisää tästä!

Kysy minulta lisätietoja:

Pasi Toivokoski

Senior Account Manager, Asiakaskohtaamisliiketoiminta

040 649 2935

Katso myös nämä

  • Paranna yrityksesi tuottavuutta ratkaisuillamme. Jätä viesti, niin otamme sinuun yhteyttä.

  • Kenttä on validointitarkoituksiin ja tulee jättää koskemattomaksi.