Case:
Metsälehti – telemarkkinointi kasvatti levikkiä
Suomessa on Luonnonvarakeskuksen mukaan noin 632 000 vähintään kahden metsähehtaarin omistajaa. Tilastojen mukaan suomalainen metsänomistaja on keskimäärin yli 60-vuotias ja hän omistaa 45 hehtaaria metsää. Kaupungissa asuvien metsänomistajien määrä on noussut vuosien saatossa selvästi.
Eipä yllätys, että tilausta vuonna 1907 Tapio-lehtenä aloittaneelle julkaisulle on edelleen! Metsälehden lukijat ovat metsänomistajia ja myöskin metsäalan ammattilaisia. Metsälehteä lukee noin 200 000 henkeä kuukaudessa ja verkkopalveluita käyttää 25 000 henkilöä viikossa.
Tilauksia telemarkkinoinnin keinoin
Metsälehden levikkipäällikkö Pasi Myllymaa kertoo yhteistyöstä:
”Moment Digital soittaa kampanjoissamme oleville henkilöille jälkikäteen ja kysyvät ovatko he saaneet markkinointimateriaalimme. Samalla tehdään tilauksia telemarkkinoinnin keinoin.”

Erityisen tyytyväinen olen siihen, että Moment Digital kommunikoi jatkuvasti asiakkaan kanssa, silloin kun toimenpide on käynnissä.
Myllymaa arvostaa päivittäistä yhteydenpitoa ja kehuu yhteydenoton helppoutta:
”Jos joku asia on jäänyt vaivaamaan, on ollut turvallista soittaa ja kysyä, miten asia oli.”
Yhteistyö on sujuvaa
Kumppanuutta on jatkunut pian jo kolme vuotta.
”Uskon vakaasti, että yhteistyö jatkuu. Kaikki on mennyt sen mukaan, mitä olemme sopineet ja aikataulut ovat pitäneet. Haastavissa tilanteissa on ratkaisu aina löytynyt”, kertoo Myllymaa.
Levikki kasvoi telemarkkinoinnin avulla
Yhteistyön jatkumiseen on helppo uskoa, tulokset ovat olleet levikkipäällikön mieleen:
”Vuonna 2018 Metsälehden levikki kasvoi 6,2 %. Siitä aika iso merkitys oli Moment Digitalin tekemisellä, että kyllä se näkyy.”
Haetko lisää myyntiä? Tutustu myyntiratkaisuihin tästä!
Tiimi
Mikko Vilppula
Liiketoimintajohtaja, IT-liiketoiminta
040 679 2483
mikko.vilppula@momentdigital.fi