Case: Fimlab Laboratoriot Oy

Ulkoistettu ajanvarauspalvelu

Asiakaspalvelu

Kun varaat ajan laboratorioon, tuletko ajatelleeksi, että puhelu saattaakin mennä Contact Centeriin? Että kyseessä onkin ulkoistettu ajanvarauspalvelu?

Ei asiaa kuuluisikaan miettiä – tärkeintä on, että ajanvarauksen saa hoidettua nopeasti, mahdollisiin tarkentaviin kysymyksiin saa vastauksen ja soittajana ymmärrät puhelun jälkeen miten näytteenottoon tulee valmistautua, minne mennä ja koska olla paikalla.

Fimlab Laboratoriot Oy

Olemme saaneet olla mukana ja kasvaa yhdessä Fimlab Laboratoriot Oy:n kanssa vuosien mittaisen yhteistyömme aikana. Sote-kenttä muuttuu, tulee uusia haasteita, mutta myös mahdollisuuksia. On vallan mahtavaa saada olla tiiviisti mukana muuttuvassa toiminnassa!

Fimlab on Suomen suurin laboratorioalan yritys, joka tuottaa laboratoriopalveluita sekä laboratorioalan koulutusta ja tutkimusta Pirkanmaan, Keski-Suomen, Kanta-Hämeen, Vaasan sairaanhoitopiirien sekä Päijät-Hämeen hyvinvointikuntayhtymän julkisen terveydenhuollon tarpeisiin. Fimlabilla on yli 100 toimipistettä ja asiakkaina toista miljoonaa suomalaista.

Ajanvarauksessa, hyvää päivää!

Asiakasneuvoja: Laboratorion ajanvaraus.

Anni Asiakas: Tuliko tämä Kuninkaankulmaan?

Asiakasneuvoja: Puhelu tuli Fimlabin ajanvaraukseen. Meillä on tässä kaikki Fimlabin toiminta-alueen laboratoriot, haluatteko varata aikaa?

Anni Asiakas: Kyllä. Minulla on lähete, mutta en ole varma mistä kokeesta on kyse.

Asiakasneuvoja: Siinä lähetteessä on koodeja. Jos kerrotte ne minulle, niin osaan varata oikean ajan.

Anni Asiakas: No tässä on ainakin tällainen ”fP”. Onko siitä mitään apua?

Asiakasneuvoja: Kyllä vain, se kertoo, että teidän on tarkoitus mennä paastoverikokeeseen. Sopisiko teille maanantaina, toinen päivä, kello 8? Tuulensuuhan oli teidän lähin laboratorionne, eikö niin?

Anni Asiakas: Juu, on. Mutta en pääse maanantaina. Onko tiistaina vapaana sama aika?

Asiakasneuvoja: Yksi vapaa aika löytyy. Varaan sen teille. Olihan numeronne 044 123 4567? Laitan teille tekstiviestillä vahvistuksen ajasta.

Anni Asiakas: On se minun numeroni. Laitatko varmuudeksi muistutuksen vielä minun sähköpostiini anni.asiakas@gmail.com.

Asiakasneuvoja: Tämä onnistuu. Eli teille on nyt varattu aika paastoverikokeeseen tiistaina 2.9. kello 8.00.  Tuulensuun laboratorioon. Paikalla tulee olla varttia ennen ja nimellä sitten kutsutaan. Kiitos!

Anni Asiakas: Kiitos! Ja sitten minulla oli näköjään vielä lähete laktoosirasituskokeeseen”…

Ulkoistettu ajanvarauspalvelu

Vuoropuhelu asiakasneuvojan ja Anni Asiakkaan välillä on tyyppiesimerkki Fimlab Laboratoriot Oy:n ajanvarauspalvelusta, joka hoidetaan Moment Digitalissa. Asiakas ei aina ole tietoinen

Asiakasneuvojat onneksi tietävät ja osaavat kysyä oikeat kysymykset, jotta aika laboratorioon voidaan varata ja antaa asiakkaan tarvitsemat ohjeet. Selkeästi, ystävällisesti, puhelua ohjaten ja napakasti loppuun vieden, jotta voidaan taas palvella seuraavaa ajanvaraukseen soittajaa

Lue lisää Asiakaspalvelusta, klikkaa tästä!

Tiimi

Pasi Toivokoski

Sales Manager

040 649 2935

Katri Puukka

Service Manager

044 590 1113

Katso myös nämä

  • Paranna yrityksesi tuottavuutta ratkaisuillamme. Jätä viesti, niin otamme sinuun yhteyttä.