Asiakaspalvelun ulkoistus

Paras tapa ansaita asiakkaiden arvostus ja luottamus on arvostaa asiakasta itse.
Asiakaspalvelu on yhteistyötä, jonka tuloksena molemmat osapuolet tulevat
paremmiksi.

Asiakaskokemuksen parantaminen parantaa tulosta

Noin 70% asiakkaista käyttää enemmän rahaa silloin kun asiakaspalvelu on hyvää tai erinomaista.

Pettymys palveluun saa luopumaan

Yli puolet asiakkaista luopuu ostoksistaan, jos palvelu on huonoa ja yli kolmannes vaihtaa palveluntarjoajaa.

Uuden asiakkaan hankkiminen maksaa

Uuden asiakkaan hankkiminen on 5-25 kertaa kalliimpaa kuin olemassa olevan asiakkaan säilyttäminen.

Asiakaspalvelu on mahdollisuus nostaa asiakkuuden tasoa ja lisätä myyntiä.

Miksi Moment Digital?

Laatua kaikissa kohtaamisissa

Asiakaspalvelun laatu ja luotettavuus kertovat asiakkaille että muutkin palvelusi ovat laadukkaita ja luotettavia

Olet itse tilanteen tasalla

Voit seurata palvelujasi Moment Online -analyysipalvelun kautta ja varmistaa, että pääsemme yhteiseen tavoitteeseen.

Non-stop palvelua 24/7

Me tiedämme kuinka laatua tuotetaan keskeytyksettä ja paikkariippumattomasti.

Me olemme sinä

Mukaudumme brändiisi ja viestimme juuri sinun äänelläsi.

Sertifioitua laatua

Kehitämme toimintaamme ja asiakaspalveluamme jatkuvasti ja näitä auditoidaan säännöllisesti. ISO 9001- ja ISO 27001-sertifikaatit takaavat meidän olevan laatu- ja turvallisuusasioissa ajan tasalla ja aallonharjalla.

Teemme sinut tavoitettavaksi

Otamme kopin asiakaspalvelusta silloin kun et itse voi, kaikilla kanavilla, kielillä ja aikoina. Tavoitettavuus lisää asiakastyytyväsyyttä ja asiakastyytyväisyys lisää kauppaa. Niin yksinkertaista se on.

Haluatko että Moment Digital pelastaa sinunkin asiakaspalvelusi?

  • Paranna yrityksesi tuottavuutta ratkaisuillamme. Jätä viesti, niin otamme sinuun yhteyttä.

  • Kenttä on validointitarkoituksiin ja tulee jättää koskemattomaksi.