
Blogi - 19.3.2021
Mika Hänninen on nimetty Senior Account Manageriksi
Kerroimme äskettäin, että Marja Kortelainen aloittaa…
Lue lisää
Blogi - 7.1.2020
Asiakaspalvelun (tai minkä tahansa palvelun) ulkoistaminen herättää paljon kysymyksiä. Miten homma toimii käytännössä? Kuinka saada yliheitto, käyttöönotto, sujumaan jouhevasti ja ilman turhia kupruja?
Alla lainauksia asiakkailta tulleesta palautteesta. Miten he ovat kokeneet käyttöönoton ja yhteistyön alun?
Ei se niin vaikeaa ole, kun prosessi toimii!
”Käyttöönotto oli helppo ja suhteellisen vaivaton, ei vaatinut ajallisesti meiltä hirveästi.”
Hyvin aikataulutettu on puoliksi tehty.
Tämä on minun mottoni, kun lähdetään tulevan asiakkaan kanssa aloittamaan käyttöönottoprojektia.
Tämän lisäksi pidetään välitsekkejä, jotta suuria yllätyksiä ei pääse vahingossakaan syntymään.
”Olemme oikein tyytyväisiä käyttöönottoon, joka tapahtui joustavasti ja nopeasti, meidän omien aikataulujen venymisestä huolimatta.”
Aina tulee yllätyksiä ja niihin pitää sopeutua. Käyttöönotossa liian tiukalle kiristetty aikataulu luo turhaa kiirettä. Tärkeää onkin, että käyttöönoton suunnittelu aloitetaan välittömästi, kun on päätetty yhteistyöstä. Sovitaan yhdessä ne tavoitteet mitä Moment Group voi tuottaa asiakkaalle.
”Yhteistyö on aika alussa, mutta hyvältä vaikuttaa.”
Hyvin ja sujuvasti alkanut yhteistyö, luo mielenrauhaa asiakkaalle ja Momentille.
Käyttöönoton jälkeen pidetään alkupalaveri. Siinä on hyvä varmistella mahdolliset pikkunyanssit mitä on palvelun alun jälkeen noussut esille ja sopia miten jatkossa pidetään yhteyttä.
Sovitaan taas molemmille sopiva palaverikäytäntö ja pidetään siitä kiinni. Joskus palaveri voi olla 5 min joskus pidempään, mutta avoin yhteydenpito helpottaa kaikkia ja oma yhteyshenkilö on helposti saatavilla.
”Sujuvat, harkitut prosessit, ammattitaitoinen henkilökunta ja erittäin miellyttävät yhteyshenkilöt.”
Tämä on meidän juttu, tehdään harkiten yhdessä sovittuja asioita ja ollaan tavoitettavissa silloin kun meitä kaivataan.
Tuloksellisia kohtaamisia!
Katri Puukka
Palvelupäällikkö
044 590 1113
katri.puukka@momentdigital.fi
Blogi - 19.3.2021
Kerroimme äskettäin, että Marja Kortelainen aloittaa…
Lue lisää
Blogi - 3.3.2021
Moment Digital on nimennyt asiakaskohtaamisliiketoiminnan Senior Account Manageriksi Marja Kortelaisen.
Lue lisää
Blogi - 25.2.2021
Miten sinä määrittelisit hyvän asiakaspalvelun laadun? Onko se sama asia…
Lue lisää