Asiakaspalvelun KPI-mittarit

Onko asiakaspalvelu nopeus- vai kokemuslaji?
Kriittinenkin palvelun käyttäjä malttaa hetken odottaa, jos saa yhden istunnon aikana asiansa ratkaistua - ilman pompottelua!

Osana asiakaspalvelun auditointia (lue lisää auditoinnista >>) tuotamme ratkaisuehdotuksen asiakkaan toiminnalle soveltuvista asiakaspalvelun KPI-mittareista ja niiden toimeenpanosta.

KPI-mittarit

Mittareiden tarkoitus on ohjata muutoksia haluttuun suuntaan – sitä saa, mitä mittaa. KPI-mittaristo pitää sisällään:

Lopulliset päätökset valituista KPI-mittareista tekee asiakas. Moment Digital tuo kuitenkin ratkaisuehdotuksen muodossa asiakkaalle konkreettisia toteutusvaihtoehtoja sis. ehdotus miten toteutus olisi hyvä suorittaa.

Haluatko tietää lisää asiakaspalvelun KPI-mittareista?

Pasi Toivokoski

040 649 2935
pasi.toivokoski@momentdigital.fi

  • Paranna yrityksesi tuottavuutta ratkaisuillamme. Jätä viesti, niin otamme sinuun yhteyttä.

  • Kenttä on validointitarkoituksiin ja tulee jättää koskemattomaksi.