Asiakaspalvelun konsultointi

Asiakkaan tarpeen ymmärtäminen on välttämätöntä jotta se voidaan kohdata ja jotta asiakas palaa ja kertoo kokemuksistaan muillekin.

Empatia auttaa ymmärtämään

Paras asiakasneuvoja keskittyy asiakkaan ongelmaan ja pyrkii ratkaisemaan sen kaikin keinoin. Eläytymiskyky auttaa näkemään asiat asiakkaan näkökulmasta ja ymmärtämään asiakkaan todellisen tarpeen.

Luo yksi, saumaton asiakaskokemus

Erinomainen asiakaskokemus syntyy huolellisesti hoidetusta prosessista myös ennen ja jälkeen kontaktin. Kun siihen on käytössä kaikki työkalut, kanavat ja aikaikkunat, et voi epäonnistua.

Puhu asiakkaan äänellä

Asiakkaan arvojen ymmärtäminen ja sisäistäminen mahdollistaa puhumisen asiakkaan äänellä aidosti ja kunnioittaen. Yhteisellä äänellä löydämme ratkaisuja joilla on merkitystä sekä myyjälle että asiakkaalle.

Olemme asiakaspalvelun ammattilaisia ja parannamme asiakaskokemusta

Miksi Moment Digital on lyömätön partneri?

Väsymätöntä palvelua

Palvelemme silloinkin kun itse et voi ja vaihdamme vuoroa lennossa.

Puhumme kieliä joita itse et osaa

Palvelemme natiivisti kuudella kielellä. Pistäpä itse paremmaksi.

Kohtaamme asiakkaasi kaikissa kanavissa

Palvelemme juuri siellä missä ja silloin kun asiakkaasi haluavat olla tavoitettavissa.

Läpinäkyvää palvelua

Moment Online -raportoinnin avulla voit seurata myynnin tuloksia ja saada kattavan kuvan projektin etenemisestä reaaliajassa.

100 % toimivuustakuu

Käytämme viimeisimpiä teknisiä ratkaisuja joille lupaamme 100 % toimivuutta.

Yhdessä olemme me

Olemme osa organisaatiotanne, lisäjoukot ja ratsuväki. Yhdessä voitamme asiakkaiden luottamuksen ja valloitamme sydämen.

Haluatko kuulla miten voimme yhdessä parantaa asiakaspalvelua?

Pasi Toivokoski

040 649 2935
pasi.toivokoski@momentdigital.fi

  • Paranna yrityksesi tuottavuutta ratkaisuillamme. Jätä viesti, niin otamme sinuun yhteyttä.

  • Kenttä on validointitarkoituksiin ja tulee jättää koskemattomaksi.