Asiakaspalvelun kartoitus/auditointi

Huomisen palvelussa on jokainen nyanssi mietitty asiakkaan näkökulmasta. Auditointi auttaa valitsemaan sopivimmat järjestelmät, mittarit, kanavat, palveluajat ja raportointiratkaisut.

Asiakaspalvelun auditointi

Mistä lähteä liikkeelle, kun on tehty päätös nostaa asiakaspalvelu uudelle tasolle – alkaa tuottaa huomisen palvelua? Asiakaspalvelua saatetaan tehdä useissa eri kanavissa, usealla paikkakunnalla, joissa kaikissa on oma tapansa ja tyylinsä toimia. Tehostaa pitää, mutta tehostaminen ei saa näkyä heikompana asiakaskokemuksena. Kustannuksia ja mittareitakin täytyy miettiä. Entä järjestelmät, mikä toimii omaan asiakaspalvelukokonaisuuteen parhaiten?

Iso kokonaisuus hallittavaksi! Onneksi apua on saatavissa, eikä projektia tarvitse tehdä yksin. Meillä on kokemusta usean eri toimialan asiakaspalvelun auditointiprojektista.

Konsultointi alkaa nykytoiminnan auditoinnilla

Projekti käynnistyy tehokkaalla nykytoiminnan auditointiprojektilla, jonka jälkeen Moment Digital luo ratkaisuehdotuksensa mm. asiakaspalvelun arkkitehtuurin, asiakaspalvelulle soveltuvien KPI-mittarien, osaamisen varmistamis- ja seurantaprosessien, myynnillisyyden ja lisäarvon tuottamisen sekä asiointipolun hallinnan osalta asiakkaan päätöksenteon tueksi.

Ota yhteyttä

Juuso-Ville Nieminen

Kehitysasiantuntija

040 144 8655

Pasi Toivokoski

Senior Account Manager, Asiakaskohtaamisliiketoiminta

040 649 2935

Marja Kortelainen

Senior Account Manager, Asiakaskohtaamisliiketoiminta

0400 14 13 19

  • Paranna yrityksesi tuottavuutta ratkaisuillamme. Jätä viesti, niin otamme sinuun yhteyttä.

  • Kenttä on validointitarkoituksiin ja tulee jättää koskemattomaksi.