Asiakaspalvelun johtaminen ja seuranta

Asiakaspalvelu on Moment Digitalin ydinosaamista. Seuraamme ja kehitämme asiakaspalvelua aina loppuasiakkaan tarpeita kunnioittaen.

Osana asiakaspalvelun auditointia (lue lisää auditoinnista >>) tuotamme ratkaisuehdotuksen asiakkaan toiminnalle soveltuvista osaamisen varmistamis- ja seurantaprosesseista.

Prosessit sisältävät:

Lue lisää laadun varmistamisesta, klikkaa tästä >>

Päätökset tekee aina asiakas, Moment Digital tuo kuitenkin ratkaisuehdotuksen muodossa asiakkaalle konkreettisia toteutusvaihtoehtoja sis. ehdotus miten toteutus olisi hyvä suorittaa.

Haluatko tietää lisää asiakaspalvelun johtamisesta?

Petri Tervevuori

Puh. 040 565 9895
petri.tervevuori@momentdigital.fi

  • Paranna yrityksesi tuottavuutta ratkaisuillamme. Jätä viesti, niin otamme sinuun yhteyttä.

  • Kenttä on validointitarkoituksiin ja tulee jättää koskemattomaksi.