Asiakaspalvelun auditointi

Moment Digitalin vahvuus on strategisissa kumppanuuksissa, joissa pureudutaan syvälle asiakkaan liiketoimintaan ja kehitetään yhdessä asiakaspolkua.

Asiakaspalvelun konsultointi-, muutos- ja kehittämisprojekti käynnistyy perusteellisella nykyisen toiminnan auditoinnilla.

Auditoijat ja vastuut

Auditointiin nimetään päävastuullinen yhteyshenkilö, jonka tehtävä on auditoida mm.:

Lisäksi nimetään teknologiasta vastuussa oleva yhteyshenkilö. Hän auditoi

Auditointiin osallistuu myös muuta Moment Digitalin organisaatiota ja tarvittaessa myös Genesysin asiantuntijaresurssia.

Auditoinnin vaiheet

Auditointi toteutetaan lähtökohtaisesti neljässä viikossa, ja auditointi sisältää

Haluatko tietää lisää asiakaspalvelun auditoinnista?

Pasi Toivokoski

040 649 2935
pasi.toivokoski@momentdigital.fi

  • Paranna yrityksesi tuottavuutta ratkaisuillamme. Jätä viesti, niin otamme sinuun yhteyttä.

  • Kenttä on validointitarkoituksiin ja tulee jättää koskemattomaksi.