Asiakaspalvelun arkkitehtuuri

Asiakaspalvelun arkkitehtuuri räätälöidään aina loppuasiakasta ajatellen, liiketoiminnalliset tavoitteet mielessä.

Osana asiakaspalvelun auditointia (lue lisää auditoinnista >>) tuotamme ratkaisuehdotuksen asiakkaan asiakaspalvelun arkkitehtuurista. Arkkitehtuuri pitää sisällään:

Lopulliset päätökset tekee aina asiakas, Moment Digital tuo kuitenkin ratkaisuehdotuksen muodossa konkreettisia toteutusvaihtoehtoja sisältäen ehdotuksen miten toteutus olisi hyvä suorittaa.

Haluatko tietää lisää asiakaspalvelun arkkitehtuurista?

Pasi Toivokoski

040 649 2935
pasi.toivokoski@momentdigital.fi

  • Paranna yrityksesi tuottavuutta ratkaisuillamme. Jätä viesti, niin otamme sinuun yhteyttä.

  • Kenttä on validointitarkoituksiin ja tulee jättää koskemattomaksi.