Blogi - 29.10.2020

Asiakaspalvelu siirtyi kotitoimistoon – missä Suomi onnistui ja mitä opimme?

Tervetuloa mukaan Asiakaspalvelu siirtyi kotitoimistoon – missä Suomi onnistui ja mitä opimme? -webinaariin!

Koronakevät 2020 siirsi äkkirykäisyllä kaikki kynnelle kykenevät työntekijät kotitoimistoon, niin myös asiakasneuvojat ja asiakaspalvelun esimiehet. Osalle etätyö oli entuudestaan tuttua vaihtelua toimistotyölle, mutta suurin osa pääsi tutustumaan etätyön iloihin pikakomennuksella. 

Miten muutoksesta on selvitty? Mitä on opittu? Mitä tekisimme toisin? Muuttuiko maailma lopullisesti?

Webinaari to 19.11. klo 14.00 – 15.00

Wakaru järjestää Yhteys 2020 -konferenssin, joka on suunnattu asiakaspalvelun ammattilaisille sekä Contact Center ja Service Desk -toimintojen kehittäjille. Moment Digital on saanut kunnian isännöidä paneelikeskustelua, joka järjestetään Yhteys 2020 -konferenssin jälkeen. Paneelikeskustelun otsikkona on ”Asiakaspalvelu siirtyi kotitoimistoon – missä Suomi onnistui ja mitä opimme?” 
Keskustelua käydään niin johtamisen, työkyvyn, teknologian kuin työntekijänkin näkökulmasta.

Webinaarin aiheita ovat mm.:  

Panelisteina:

Puheenjohtajana toimii Moment Digitalin toimitusjohtaja Julius Lindholm.

Ilmoittaudu tästä!

Tervetuloa mukaan! Ilmoittaudu maksuttomaan webinaariin tästä >>

HUOM! Webinaari on mahdollista katsoa myös jälkitallenteena, jos et pääse mukaan live-lähetykseen. Muista rekisteröityä ensin Oppia.fin käyttäjäksi.

Jaa:

Lue myös nämä

  • Paranna yrityksesi tuottavuutta ratkaisuillamme. Jätä viesti, niin otamme sinuun yhteyttä.