
Blogi - 26.1.2021
Asiakasneuvoja – ihminen vai kone?
Onko asiakasneuvoja ihminen vai kone? Piip piip, piip. Siitä on…
Lue lisää
Blogi - 16.2.2021
Miten varmistaa, että asiakaskokemus vuonna 2021 on paras mahdollinen?
Google Trendsin mukaan asiakaskokemus hakuterminä löi itsensä läpi 2009 syksyllä, toki aiheena asiakaskokemus kiinnosti jo tätä aikaisemmin. 20-luvulla on täysin absurdi ajatus tuottaa mitään palvelua tai tuotetta ilman, että asiakas, ihminen, on kaiken ytimessä ja asiakkaan asiointipolkua mietitään useammasta vinkkelistä. Asiakastyytyväisyyttä ja -kokemusta kysytään jo niin usein ja kaikkialla, että siitä on tullut jo osalle kuluttajia riesa, eikä tunne huomioimisesta (”Jatkuva palautteen pyytäminen tympii – jo yhden puhelinsoiton jälkeen kysytään, miten meni” >>).
Mikä on sopivasti, mikä liikaa? Milloin ja mitä kannattaa kysyä? Mitä pitää ottaa huomioon, jotta ylivertainen asiakaskokemus ja -tyytyväisyys tulevat todeksi, eivätkä sanat ole pelkkää strategiaan kirjattua jargoniaa?
Meistä jokainen tietää mistä vuonna 2020 puhuttiin, vaikka ei olisi eksynyt edes lähelle Google Trendsiä. Korona muutti minun, sinun, meidän jokaisen elämää – työntekijänä, kollegana, ystävänä… ja luonnollisesti myös kuluttajana.
Miten tämä muutos on otettu huomioon teidän yrityksessänne? Onko asiakaskokemuksen mittaamiseen, seuraamiseen ja kehittämiseen tehty päivityksiä?
Alla viisi tipsiä asiakaskokemuksen kehittämiseksi:
Olemme enemmän kuin mielellämme mukana miettimässä mitä käytännön muutoksia voidaan asiointipolkuun tehdä, jotta asiakaskokemusta saadaan parannettua taas yhden pykälän verran. Rohkenen väittää, että meillä kaikilla on vielä parantamisen varaa – ja se on pelkästään hyvä ja innostava asia!
Varaa aika yhteiseen sparraukseen – ota yhteyttä tästä >>
Annika Strand
Markkinointipäällikkö
040 501 1572
annika.strand@momentdigital.fi
Blogi - 26.1.2021
Onko asiakasneuvoja ihminen vai kone? Piip piip, piip. Siitä on…
Lue lisää
Blogi - 13.1.2021
Onnistunut asiakaskohtaaminen on sielua elähdyttävä kokemus. Itse muistelen vielä vuosienkin…
Lue lisää
Blogi - 12.11.2020
Meillä on ilo ja kunnia kertoa, että Moment Digital ja…
Lue lisää