
Blogi - 16.2.2021
Asiakaskokemus vuonna 2021
Miten varmistaa, että asiakaskokemus vuonna 2021 on paras mahdollinen?…
Lue lisää
Blogi - 13.3.2020
Moment Digitalissa tekemisemme keskiössä on asiakkaiden palvelukokemuksen vaaliminen. Lisäksi toimintaamme ohjaa halu tuottaa palvelun loppukäyttäjille unohtumattomia ja laadukkaita asiakaskokemuksia, tuloksellisia kohtaamisia, riippumatta mistä palvelukanavasta kontakti tulee.
Laadukkaan asiakaskokemuksen tuottamiseen tarvitaan kunnon työkaluja ja asiakaslähtöisiä prosesseja. Nämä mahdollistavat palvelemisen eri palvelukanavissa ja niiden tulee skaalautua vaihteleviin kontaktimääriin.
Asiakkaat arvostavat dataa, sen analysointia ja datalla johtamista. Läpinäkyvä raportointi ja aktiivinen dialogi asiakkaan kanssa ovat nykypäivää.
Työkalut ovat kuitenkin vain työkaluja, jos niillä ei ole käyttäjiä. Asiakaskokemuksen ydin onkin palvelua toteuttava osaava henkilöstö, jonka sitoutuneisuus ja palveluhalukkuus mahdollistavat saumattoman yhteistyön ja parhaan mahdollisen asiakaskokemuksen.
Asiakaskontaktit eivät saavu hoidettavaksemme sattumanvaraisesti, vaan niille on oma tie. Useimmiten se on joko puhelinlinja tai Internetin yli kulkeva sähköinen kanava.
Sähköisellä tiellä IP-osoite näyttää oikean suunnan, kun vastaavasti puhelimessa osoitteen määrittää puhelinnumero.
Riippumatta valitusta tiestä, jos tie on poikki tai siinä on kuoppia, ei kontaktikaan pääse perille ja se jää hoitamatta. On siis tärkeää, että tiestä pidetään huolta ja suuntakyltit ovat kunnossa. Useinhan kontaktien tiet on jo rakennettu valmiiksi, mutta tien ylläpitäjää voi vaihtaa (kiitos numeroiden siirrettävyyden).
Tulemme mielellämme keskustelemaan kanssanne siitä, miten varmistamme puhe- ja tietoliikennepalveluidenne osalta, että myös teidän tienne asiakaskontakteille on kunnossa ja tienviitat ovat oikeaan suuntaan.
Blogi - 16.2.2021
Miten varmistaa, että asiakaskokemus vuonna 2021 on paras mahdollinen?…
Lue lisää
Blogi - 26.1.2021
Onko asiakasneuvoja ihminen vai kone? Piip piip, piip. Siitä on…
Lue lisää
Blogi - 13.1.2021
Onnistunut asiakaskohtaaminen on sielua elähdyttävä kokemus. Itse muistelen vielä vuosienkin…
Lue lisää