
Blogi - 10.6.2020
Älykäs chat osana asiakaspalvelua
Monikanavaisuus ei saa olla itseisarvo, mutta on kiistatta selvää, että…
Lue lisää
Blogi - 10.6.2020
Monikanavaisuus ei saa olla itseisarvo, mutta on kiistatta selvää, että…
Lue lisää
Blogi - 9.6.2020
Etsitkö tehdasta, joka tuottaa sinulle nopeaa vaihdepalvelua? Vai olisiko sittenkin…
Lue lisää
Blogi - 2.6.2020
Astuttuani puhelinasiakaspalvelun maailmaan työharjoittelun kautta matkailuvirkailijaksi opiskellessani vuosia sitten, en…
Lue lisää
Blogi - 28.5.2020
Hoitaakko jatkossakin koko asiakaspalvelu kaikissa kanavissa itse, vai voisiko kokonaisuuden…
Lue lisää
Blogi - 15.4.2020
Millaista on asiakaspalvelijan työ poikkeusoloissa Espanjassa, karanteenissa ja etätyössä? Alisa kertoo arjen rutiineistaan blogissa. Lue tästä!
Lue lisää
Blogi - 13.3.2020
Moment Digitalissa tekemisemme keskiössä on asiakkaiden palvelukokemuksen vaaliminen. Lisäksi toimintaamme…
Lue lisää
Blogi - 28.2.2020
Puhelu asiakaspalveluun kestää keskimäärin noin kolme minuuttia. Mitä tämän kolmen…
Lue lisää
Blogi - 21.2.2020
Asiakaskeskeisyys on helppo sana mutta vaikea laji Halu parantaa palveluita,…
Lue lisää
Blogi - 14.2.2020
Asiakaspalvelukeskuksessa hoituvat akuutit työt, kuten puhelut ja chatit, mutta on lisäksi paljon…
Lue lisää