
Blogi - 25.2.2021
Huomisen palvelua – ensin oikea mindset, toolset löytyy kyllä
Miten sinä määrittelisit hyvän asiakaspalvelun laadun? Onko se sama asia…
Lue lisää
Miten sinä määrittelisit hyvän asiakaspalvelun laadun? Onko se sama asia kuin hyvä asiakaskokemus? Ei ihan. Tottahan hyvä asiakaskokemus on aina merkityksellinen asia, mutta laadussa muuttujia…
Lue lisääBlogi - 25.2.2021
Miten sinä määrittelisit hyvän asiakaspalvelun laadun? Onko se sama asia…
Lue lisää
Blogi - 16.2.2021
Miten varmistaa, että asiakaskokemus vuonna 2021 on paras mahdollinen?…
Lue lisää
Blogi - 26.1.2021
Onko asiakasneuvoja ihminen vai kone? Piip piip, piip. Siitä on…
Lue lisää
Blogi - 13.1.2021
Onnistunut asiakaskohtaaminen on sielua elähdyttävä kokemus. Itse muistelen vielä vuosienkin…
Lue lisää
Blogi - 12.11.2020
Meillä on ilo ja kunnia kertoa, että Moment Digital ja…
Lue lisää
Blogi - 29.10.2020
Tervetuloa mukaan Asiakaspalvelu siirtyi kotitoimistoon – missä Suomi onnistui ja…
Lue lisää
Blogi - 14.10.2020
Moment Digital ja…
Lue lisää
Blogi - 10.9.2020
Ulkoistamista harkitseva yritys saattaa miettiä: eikö palvelun ulkoistaminen hankaloita asioita?…
Lue lisää
Blogi - 20.8.2020
Kumpin näistä on valintasi: ulkoistettu palvelu vai laadukas asiakaskokemus? Mitä…
Lue lisää
Blogi - 19.8.2020
Laaja työkokemus eri aloilta on arvokasta, koska se opettaa arvostamaan…
Lue lisää